Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Senki sem volt kíváncsi Kevin Spacey új filmjére a hétvégén 

Szinte senki nem volt kíváncsi Kevin Spacey új filmjére abban a néhány észak-amerikai moziban, ahol a hétvégén bemutatták: a Billionaire Boys Club című életrajzi drámára az első napon mindössze 126 dollárért (35 ezer forintért) váltottak jegyet a nézők.

A hétvégén kezdték el Spacey új filmjének forgalmazását tíz észak-amerikai moziban rekordalacsony bevétellel. Ezen a produkción dolgozott utoljára Spacey, mielőtt napvilágra kerültek volna szexuális zaklatási ügyei.

Spacey 2017-ben bemutatott Nyomd, Bébi, nyomd! című filmje a premierhétvégén több mint 20 millió dollárt (5,6 milliárd forintot) keresett.

Szépen kezdett azonban az észak-amerikai kasszasikerlistán a Crazy Rich Asians (Őrült gazdag ázsiaiak) című ázsiai szereposztással készült hollywoodi vígjáték. A Warner Brothers stúdió filmje Constance Wu és Henry Golding főszereplésével három éve az első romantikus komédia, amelynek sikerült a hétvégi toplista élén landolnia.

A 30 millió dollárból (8,4 milliárd forintból) forgatott filmre bemutatása első öt napján mintegy 34 millió dollárért (9,6 milliárd forintért) váltottak jegyet az amerikai és kanadai nézők – számolt be róla a BBC News.

Hollywoodban utoljára 25 éve készült kizárólag ázsiai szereplőkkel film, a Mennyei örömök klubja.

A Crazy Rich Asians Kevin Kwan bestselleréből született: egy ázsiai-amerikai nőről szól, aki kultúrsokkot kap, amikor összeismerkedik barátja hihetetlenül gazdag családjával Szingapúrban.

Jeff Goldstein, a Warner Brothers amerikai forgalmazási igazgatója szerint a szájpropaganda sokat használt az érdeklődés felkeltésében. Az Amerikában élő ázsiaiak a közösségi médián indítottak kampányt a film népszerűsítésére. Ebben Amerika-szerte ingyenes vetítéseket hirdettek meg, hogy egyúttal felhívják a figyelmet arra is, mennyire alulreprezentáltak az ázsiai filmesek, színészek Hollywoodban.

Péntektől vasárnapig a Meg – Az őscápa 21,2 millió dolláros (hatmilliárd forintos) bevételre tett szert az észak-amerikai mozikban, ezzel a második helyet szerezte meg a toplistán. A Mark Whalberggel forgatott akciókaland, a 22 mérföld pedig a harmadik lett 13,6 millió dollárral (3,8 milliárd forinttal).