Segítségnyújtás a kikapcsoláshoz
Felnőttek, akik kreatív kézi feladatok felé fordulnak, hogy kikapcsolódjanak, és segítsenek kikapcsolni a túlzottan összefüggő, mozgalmas életből
• A világszerte több mint 30 000 felnőttet tömörítő LEGO Csoport új kutatása szerint a felnőttek 93%-a rendszeresen stresszesnek érzi magát, és 80%-uk új utakat keres a kikapcsolódásra.
• A LEGO Group „Play Well 2022” jelentéséből származó kutatás kimutatta, hogy a kreatív tevékenységek „gyakorlati gyakorlása” jelentheti a megoldást: a felnőttek 86%-a szerint a játék segít kikapcsolódni a munkából, míg 89%-uk szerint megtartja őket. mentálisan éles
• A felnőttek ellazulásának elősegítése érdekében a LEGO Group bejelentette a „LEGO® Lates”-t, a munkaidő utáni rendezvénysorozatot a LEGO üzletekben világszerte, amely az éleslátó beszélgetéseket, előadásokat és divatbemutatókat kreatív építési tevékenységekkel párosítja.
Az új globális kutatások kimutatták, hogy a felnőttek szerte a világon keresik a „gyakorlatias”, kreatív tevékenységeket, amelyek segítenek megszabadulni a hektikus, túlzottan összekapcsolt életük során érzett nyomástól.
A kutatás szerint a LEGO Group globális „Play Well 2022 Report” szerint a felnőttek túlnyomó többsége (93%) világszerte rendszeresen stresszesnek érzi magát, 80%-uk pedig azt mondta, hogy aktívan keresi a lazítás és a kikapcsolódás új módjait.
A jelentés, amely a világ 33 országából érkezett több mint 30 000 felnőttet vizsgált meg, kimutatta, hogy sokan nehezen tudnak elszakadni a munkától: 10-ből 6 (58%) vallotta be, hogy napi egy óránál kevesebbet tölt pihenéssel, és 10-ből 5 (55). %) azt mondván, hogy nehezen tudnak kikapcsolni.
A kutatás azt is kimutatta, hogy a felnőttek 41%-a most stresszesebbnek érzi magát, mint 2019-ben. A munka a felnőttek egyik legnagyobb stressztényezőjeként mutatkozott be, és a jelentésből kiderül:
• Ötből három küzd, hogy elszakadjon a munkahelyétől (60%)
• Háromnegyede a munkahelyén kívül ellenőrzi e-mailjeit (74%)
• Kétharmaduk nehezebbnek találja a munka és a magánélet egyensúlyának megőrzését most, mint a járvány előtt (61%)
Válaszul a felnőttek 80%-a aktívan keres új utakat a kikapcsolódásra, túlnyomó többségük (92%) pedig a hobbijaihoz és érdeklődési köréhez kapcsolódó tevékenységeken keresztül szeretné ezt megtenni. Sokak számára a legjobb módja annak, hogy megnyugodjanak és ellazuljanak, a több manuális, gyakorlati tevékenység volt:
• Több mint háromnegyede (78%) gondolja úgy, hogy valami kreatív vagy manuális tevékenység nagyobb elégedettséggel tölt el, mint valami passzív (például tévénézés)
• Fele szerint az új kreatív készségek elsajátítása fontosabbá vált számukra, mint a járvány előtt (53%)
• 87% azt mondta, hogy a játék segít ellazulni és nyugodtnak érezni magát, míg 86% azt mondta, hogy segít kikapcsolódni a munkából, és 85% azt mondta, hogy megkönnyebbülést kínál számukra a mindennapi életben, a házimunkákban és a gondokban.
Genevieve Cruz, a The LEGO Group felnőtt közönség termékosztályának vezetője a következőket mondta: „A LEGO építés nem csak a gyerekeknek szól, és a LEGO kockákkal való kreatívkodás segíthet a felnőtteknek abban, hogy ellazuljanak, kreatívnak érezzék magukat, és valódi sikerélményt kapjanak. Az ilyen jellegű tevékenységek túlmutatnak az életkoron, és mind a fiatalok, mind az idősek számára előnyösek lehetnek. Kilenc évtizede szorgalmazzuk a minőségi, kreatív játék fontosságát, és a Play Well 2022 kutatásunk azt bizonyítja, hogy még mindig van hely a felnőttek LEGO-építésében.”
A felnőtteknek szánt LEGO készletek kínálatában több mint 100 különböző termék található – a világ csodáitól a filmmágiáig, a rettenthetetlen űrkutatástól a popkultúra ikonjaiig, és a luxusautóktól az építészeti remekművekig – amelyek célja, hogy a felnőttek számára teljesen magával ragadó, gyakorlatias élményt kínáljanak. , figyelmes tevékenység, amely segít nekik kikapcsolni. A szenvedélypontoktól függetlenül mindenki számára elérhető LEGO készlet, amellyel új kreatív módon fedezheti fel kedvenc szenvedélyét.
Egy új hobbi és egy alternatív kikapcsolódási lehetőség bevezetése érdekében a LEGO Group elindította a LEGO Lates-t, a csak felnőtteknek szóló, munkaidőn túli rendezvénysorozatot, a BAFTA Masterclass, a Universal Music Group és Grace Chen együttműködésével.
Az események a londoni, sanghaji és New York-i LEGO üzletekben zajlanak, és a kreatív LEGO építési tevékenységeket éleslátó beszélgetésekkel, előadásokkal és divatbemutatókkal párosítják, hogy inspirálják a vendégeket, és megmutassák, hogyan segíthet a LEGO építés a felnőtteknek ellazulni és megtalálni az áramlást.
A LEGO Lates sorozat 2022. október 4-én indult Londonban, ezt követi New York City 2022. október 20-án, Sanghaj pedig még várat magára. A rendezvényre érkezéskor minden vendég egy táskát és ajándékutalványt kap a rendezvényre szóló jegy árának megfelelő értékben. A rendezvényen további LEGO építő tevékenységek is lesznek, amelyeket a vendégek hazavihetnek magukkal.
További információ a www.LEGO.com/lates oldalon található