Saját közösségi oldallal és dokumentumfilm sorozattal ünnepli az OPPO fennállásának 18. évfordulóját
Az OPPO globális technológiai vállalat fennállásának 18. évfordulója alkalmából több új online és offline szolgáltatást és programot indított el. A világ negyedik legnagyobb okostelefon márkája[1] jelenleg Európa, Ázsia, Óceánia, Latin-Amerika, Közel-Kelet és Afrika több mint 60 országában és régiójában szolgálja ki ügyfeleit, és világszerte vezető szerepet tölt be az intelligens eszközök és szolgáltatások fejlesztésében.
Az OPPO globális technológiai vállalat fennállásának 18. évfordulója alkalmából elindítja az OPPO Global Community (community.oppo.com) online felületet. Az OPPO Global Community egy olyan nyílt ökoszisztéma, amelyen keresztül az OPPO felhasználók és a technológia iránt érdeklődők közvetlenül tájékozódhatnak a vállalat termékeiről és szolgáltatásairól, frissítéseket érhetnek el, valamint kommunikálhatnak az OPPO műszaki szakértőivel. Az oldal központi felületként funkcionál további, a márkához kapcsolódó programok számára is: az OPPO Product Ambassadors Program lehetőséget biztosít a felhasználók számára, hogy mindenki más előtt szerezzenek tapasztalatot az OPPO legújabb termékeiről és innovációiról, az O-Chat nyílt fórumon a felhasználók szerte a világon megvitathatják az OPPO termékekkel és technológiákkal kapcsolatos észrevételeiket, az OPPO Lifesetter pedig arra kéri a felhasználókat, hogy osszák meg saját élettörténeteiket, hogy ezzel is inspirálhassanak másokat.
Az OPPO Global Community mellett a vállalat bemutatta az OPPO’s Inspiring People dokumentumfilm sorozatát is, amelyben az OPPO munkavállalói mesélik el történetüket és a vállalat fejlődését saját szemszögükből. Az egyik epizódban Saritha Bandaru, az OPPO India K+F részlegének kamerainnovációs főmérnöke arról beszél, hogyan azonosította az indiai kultúra és vásárlók helyi felhasználói igényeit, és hogyan vezette csapatát egy olyan képalgoritmus kidolgozására, amely a hindu nők által viselt bindi eltávolítása nélkül biztosítja egyes szépítő filterek használatát. Egy másik epizódban Li Hong, az OPPO vezető hangtervezője arról beszél, hogy milyen mindennapi életében szerzett tapasztalatok inspirálták az O-Relax funkció létrehozásához. A filmekben szerepel Cheng Sheng, az OPPO Research Institute menedzsere is, aki arról beszél, hogy hogyan fedezte fel a legmodernebb technológiákat, miközben csapatával egy robotkutyás projekten dolgozott.
Az elmúlt tizennyolc évben fejlesztett termékek és szolgáltatások mellett az OPPO aktív szerepet vállal a társadalmi felelősségvállalás területén is. A „Technológia az emberiségnek, kedvesség a világnak” küldetés által vezérelve az OPPO hosszú távú befektetéseket hajt végre négy kulcsfontosságú területen, beleértve a környezetvédelmet, a fiatalok szerepvállalását, a digitális kirekesztettség felszámolását, valamint az egészség és jólét területét.