Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Rózsaszín kampányt indított egy hazai ügynökség

Egyre több érintett a daganatos megbetegedésekben Magyarországon
20-45 éves korosztályt célzó nonprofit kampány indul a rendszeres rákszűrés népszerűsítése érdekében

A KSH adatai szerint 2021-ben 30 593-an haltak meg rosszindulatú daganatos megbetegedésben Magyarországon. A szakemberek szerint az egészségtudatos életmód és a szűrővizsgálatokon való részvétel kiemelt szerepet játszik a betegség megelőzésében. Magyarországon azonban, főként a fiatalabb korosztály körében mindig rendkívül alacsony a szűrési hajlandóság. A 20-45 év közöttiek rendszeres rákszűrésének fontosságára hívja fel a figyelmet egy nemrégiben indított, június 2023-i 30-ig tartó online kampány, amelyhez bárki ingyenesen csatlakozhat.

A rendszeres rákszűrés életet menthet

A becslések szerint Európában a rosszindulatú daganatok miatt bekövetkezett halálesetek közel elkerülhető lenne az Európai Rákellenes Kódex ajánlásainak betartásával, amelynek kiemelt pontjai között szerepel az egészséges életmód és a rákszűréseken való részvétel.

„Azérttuk életre a #pinkseries kampányt, hogy felhívjuk a 20-45 év közötti nők és férfiak közötti kapcsolatot a rákszűrés fontosságára és ösztönözzük őket a szűrő aktív részvételre. A korai stádiumban felismert daganatos megbetegedések esetén ugyanis jóval nagyobb a gyógyulás esélye.” – ava be a részletekbe Csiki Anita, a rákszűrést népszerűsítő kampány ötletgazdája, a Starpath Agency tulajdonosa.

Összefogásra van szükség: Bárki csatlakozhat a kampányhoz és népszerűsítheti a rákszűrés fontosságát

A 2023. június 30-áig tartó figyelemfelhívó eseményhez bárki csatlakozhat. Ehhez csak egy rózsaszín hátterű/színvilágú fényképre vagy videóra van szükség, amit a kampányhoz kapcsolódó hashtaggel ellátva tölthetik fel az érdeklődők a saját közösségi média oldalaikra.

“Büszkék vagyunk arra, hogy egy neves szépségápolási márka is a kampányunk mellett áll és egyetért azzal a céljával. Az összefogás és a közösségi média ereje segítségével reméljük, hogy az üzenetünk minél több emberhez eljut, így kaphat a daganatos megbetegedések korai felismeréséhez és a gyógyulás esélyének növeléséhez.” – zárta gondolatait Csiki Anita.