Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

„Rhythm & Bricks”

A LEGO Group nemzetközi zenészekkel együttműködve új zenei műfajt hoz létre

A zenés LEGO® kockák hangjait Tom Misch és más művészek egyesítették, hogy létrehozzanak egy új lo-fi műfajt, a Rhythm & Bricks-t – a tökéletes hangsávot a stresszes felnőttek számára.

A LEGO kockák hangjait a világszerte elismert dalszerző és multiinstrumentalista, Tom Misch, a dán elektronikus trió, a WhoMadeWho és más, ritmus és tégla művészek adaptálta a lo-fi zene új műfajába.

A Rhythm and Bricks a LEGO kockák ikonikus hangjait tartalmazza, hangszereléssel és művészi készségekkel kiegészítve, hogy összeállítsa a tökéletes hangsávot, hogy segítsen a felnőttek szorongásának és megtalálni az áramlást.

Az új műfaj megjelenése a LEGO Group Play Well kutatására adott válasz, amely szerint világszerte minden harmadik felnőtt hetente stresszesnek érzi magát (34%), és a felnőttek 98%-a egyetért azzal, hogy a zene fontos kikapcsolódási lehetőség.

A kísérleti zene részeként Misch létrehozott egy eredeti számot, amelyet áramló jazz gitárok és ütemek átitatnak, felismerhető LEGO hangokat használva, hogy a Spotify-on elérhető új ritmus- és kockás album fejléceként szerepeljen Misch, WhoMadeWho és mások zenéivel.

A Spotify-on keresztül elérhető filmzene mellett Misch száma egy zenei videóban is szerepelt a LEGO Group új „Find Your Flow” kampányában, amelynek célja, hogy elérje a kikapcsolódásra vágyó felnőtteket.

Egy további együttműködés a YouTube szenzációjával, a LOFI Girl-lel, a Rhythm & Bricks szeptember 19-én, egy órán keresztül átveszi csatornájukat, és a LEGO Group a Lo-Fi zenei tér népszerű, új közönsége elé tárja a műfajt, segítve a felnőtteket megtalálni a saját áramlásukat. egy LEGO kockával a közösségi média slágerére.

A kutatásban részt vevő felnőttek 58%-a azt is mondta, hogy az elmúlt három évben fontosabbá vált életükben az új kikapcsolódási módok megtalálása, míg 10-ből 8 (78%) gondolja úgy, hogy valami kreatív vagy manuális tevékenység nagyobb elégedettséggel tölt el, mintha valamit csinálna. passzív (pl. tévézés).

„A kikapcsolódás és a lazítás módjainak megtalálása nagy szerepet játszik abban, hogy kreatívan gondolkodjak, és elmém nyugodt és koncentrált maradjon” – mondta Tom Misch. „Azt a kihívást, hogy a LEGO Brick hangjait beépítsem, ihletet kaptam a zeneszerzéshez. Innentől kezdve létrehoztam a dobokat, és gitár- és énekrétegeket építettem, hogy befejezzem a dalt. Remélhetőleg szép hangsávot hoz létre, amely ellazítja az építőket, akik stresszesnek vagy szorongónak érzik magukat!”

„A Find Your Flow kampány lényege, hogy segítsen a felnőtteknek felfedezni a manuális hobbik – például a LEGO kockákkal való építés – pihentető, kreatív előnyeit” – mondta Genevieve Capa Cruz, a LEGO Group felnőtt termékekért felelős vezetője. „A Tom és más csodálatos művészek által készített Rhythm & Bricks zene tökéletesen megragadja ezt a gondolkodásmódot, és elmerül egy jutalmazó feladatban, és reméljük, hogy arra ösztönzi a felnőtteket, hogy találjanak időt a kikapcsolásra, bármilyen szenvedélyük és érdeklődési körük is legyen.”

A legújabb Play Well kutatás szerint a LEGO építés számos előnnyel jár a felnőttek számára:

Segít a felnőtteknek ellazulni és nyugodtnak lenni (88%), kikapcsolni a házimunkából és a munkából (86%), valamint kreatívnak lenni (90%).
Sok felnőtt kutatja a kikapcsolódás módjait (80%), és felismeri, hogy valami kreatív vagy kézi tevékenység sokkal elégedettebb (78%).
A felnőttek 86%-a szerint a játék segít nekik ellazulni és kikapcsolódni.
85%-a szerint a játék kikapcsolódást kínál számukra a mindennapi élettől, a házimunkától és a gondoktól.
A felnőttek 92%-a úgy érzi, hogy a hobbijaihoz és érdeklődési köréhez kapcsolódó tevékenységek segítik a kikapcsolódást.