Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Rekordsebességgel növekszik az OPPO okoseszköz márka a közép- és kelet-európai régióban

  • A Canalys piackutató adatai alapján 2021 harmadik negyedévében az OPPO Európában 45 százalékos éves növekedést ért el
  • Az OPPO első ízben került a top három márka közé Lengyelországban, Törökországban és Ukrajnában
  • Az intenzív növekedés a régióban jelentős befektetések eredménye, az OPPO a közelmúltban hozott létre egy tesztelési központot Romániában, valamint egy új gyártóegységet Törökországban

A Canalys¹ piackutató adatai szerint 2021 harmadik negyedévében az OPPO növekedés tekintetében minden versenytársat maga mögé utasított a közép- és kelet-európai régióban, az olyan fontos piacokon is mint például Románia (+130% év/év), Törökország +60% (év/év), vagy Lengyelország (+44%/év). Az összességében 45 százalékos éves növekedés rávilágít az OPPO  egyre nagyobb népszerűségére a régióban, illetve hozzájárult ahhoz, hogy a márka megszilárdítsa pozícióját Európa negyedik legnagyobb okostelefon-gyártójaként.
 
Az OPPO jelenleg a közép-kelet-európai régió tizenegy országában működik², ahol több mint 400 millió lakost szolgál ki. Az utolsó pénzügyi negyedévben az OPPO jelentős mérföldköveket ért el több kulcsfontosságú piacon: Lengyelországban, Törökországban és Ukrajnában először került a három vezető okostelefon-gyártó közé. Magyarországon és Szlovákiában, ahol a vállalat csak nyáron kezdte meg működését, az eladások 232, illetve 224 százalékkal nőttek, és az OPPO már most is a négy vezető márka közé tartozik. Kazahsztánban az OPPO Reno sorozatának legújabb modelljei (Reno5 és Reno6) 31 százalékos piaci részesedést értek el árszegmensükben. Az olyan megalapozottabb piacokon, mint Oroszország, az OPPO online értékesítései 600 százalékkal nőttek 2021 eleje óta; Romániában a Reno6 sorozat eladásai 400 százalékkal nőttek, amivel a helyi piacon rekordnak számító sebességgel 14 százalékos piaci részesedést ért el az első évben.
 
Az OPPO piaci felmérése szerint Közép- és Kelet-Európában a fogyasztók azokat a technológia vállalatokat értékelik leginkább, amelyek elsősorban a megbízhatóságot, az innovációt és az egyszerű használhatóságot helyezik középpontba termékeik fejlesztése során. Ennek megfelelően az OPPO jelentős beruházásokat hajtott végre a régióban, azzal a céllal, hogy ezen három területen a helyi fogyasztók számára páratlan élményt tudjon nyújtani.
 
A beruházások közé tartozik az első európai tesztelési központ létrehozása Romániában, amely biztosítja az OPPO eszközök megbízhatóságát és tartósságát; egy új csúcstechnológiás gyártóegység létrehozása Törökországban, ahol az OPPO legújabb okostelefon innovációit hívja életre; valamint a helyi munkaerő toborzása a helyi igények jobb megértése érdekében.
 
„Az OPPO egy olyan fiatal márka, amelynek meghatározó eleme az élvonalbeli csúcstechnológia létrehozása. Miközben folyamatosan növekszünk és terjeszkedünk Közép- és Kelet-Európában, arra törekszünk, hogy eszközeinket egyszerűvé és könnyen használhatóvá tegyük, miközben a fogyasztóknak teljes ellenőrzést biztosítunk kreativitásuk, magánéletük és általános jólétük felett. Úgy tűnik az emberek a régióban valódi értéket látnak ebben a megközelítésben, ez tükröződik az OPPO helyi piacokon elért sikereiben” – mondta Johnny Zhang, az OPPO közép-kelet-európai elnöke.
 
A közelmúltban elért sikereire építve az OPPO az éves INNO Day eseményén mutatja be legújabb technológiai és hardver innovációit, amelyre idén 2021. december 14-én és 15-én kerül sor. Az élő esemény a média és a fogyasztók számára egyaránt nyilvános. Ha többet szeretne megtudni az OPPO INNO DAY 2021-ről, látogasson el ide.
 
¹Canalys Q3 2021 smartphone vendor report. Please note: OPPO and OnePlus are reported separately in this report.
²Countries include: Czech Republic, Hungary, Kazakhstan, Moldova, Poland, Romania, Russia, Slovakia, Turkey, Ukraine, and Uzbekistan.