A QNAP és az IEI bemutatja a „fogd és vidd” intelligens szupermarketet
Az Információtechnológiai Világkongresszus (WCIT 2017), amelyet az ICT ipar olimpiájaként is ismerhetünk, szeptember 10 és 13 között Tajpejben kerül megrendezésre. A „Living the Digi+Tal Dream” mottóval összhangban a QNAP® Systems, Inc. és az IEI® Integration Corp. összekapcsolja az intelligens kiskereskedelmi megoldásokat az intelligens internetes újításokkal, melynek keretében bemutatja, hogy hogyan reagál egy „intelligens áruház” az üzletből érkező információkra, hogyan von le következtetéseket a tapasztalatokból, amely üzleti intelligencia technológiákat integrál. A bemutatott intelligens áruház a Gorilla intelligens reklámozására és a Viscovery videó AI szolgáltatására épül, mely egyben a gyártók között hosszú távú együttműködést is jelenti.
Meiji Chang, a QNAP vezérigazgatója és az IEI elnöke kiemelte a QNAP innovatív gondolkodásmódját, melynek keretében folyamatosan követi az ipar trendjeit és technológiáját. „Stabil eszközeinkkel és a saját felhőrendszerünk lehetővé teszi számunkra, hogy feltárjuk az összes lehetséges IT-innovációt és lehetőséget, a QNAP-adattárolók megoldásaival, amely minden digitális adatot összegyűjt. Az internetes alkalmazások fejlesztése során örömmel működünk együtt az úttörő videó analitikus megoldásairól ismert partnerekkel, a gépi, intelligens vásárlási lehetőségek feltárásában – ahol a rendszer felismeri és jobban megismeri a célszemélyt és személyre szabott vásárlási élményét kínál. Képzeljük csak el az intelligens eszközünket – az AfoBot-ot – mely hozzájárul otthonaink kényelméhez. „
Az intelligens áruház integrálja a mesterséges intelligenciát, az intelligens jelzőtáblákat és az AI-alapú pénzforgalmi szolgáltatásokat, amelyek segítségével optimalizálható a személyre szabott bevásárlási élmény, valamint a marketing eszközök, melyek a vásárló minden egyes lépésénél teljesen testre szabottak. A QNAP AfoBot kifejezetten arcfelismerésre készült és az IEI TANK termékcsalád IoT átjáróin keresztül Kapcsolódik a QIoT Suite Lite-hoz, a privát internetes felhőplatformhoz, amely az AfoBot eszközök között megosztja az arc adatbázist, így az rugalmasan illeszkedik a különböző okos kiskereskedelmi eladás tervezéshez. A Gorilla intelligens megjelenítőivel kombinálva, amely célzott reklámot biztosít a vásárlók számára a nem és életkor alapján, az interaktivitás és a személyre szabott kommunikáció lehetővé teszi a vevői igények jobb megértését és az értékesítési pontok jobb teljesítményét.
“A QNAP és az IEI felismerte a videoelemző alkalmazásokban rejlő potenciált a hatékony, stabil NAS és a különböző függőleges beágyazott rendszerek között „- mondta Dr. Spincer Koh, a Gorilla Technology vezérigazgatója. „A Gorilla Videojáték-platformja felhő- és szélszámítógépet használ fel a videoelérések és az IoT-adatok kinyerése érdekében a csatlakoztatott eszközökről, hogy üzleti intelligenciát és innovatív megoldásokat nyújtson mind az állami, mind a magánszektor számára. Örömmel látjuk a növekvő alkalmazkodást és a videomegjelölési alkalmazások körét, mivel továbbra is ösztönözni fogja az innovációt és új lehetőségeket teremt a vállalkozások számára.”
Az AI és az automatizálás helyettesíti a pénztárosokat a költségek és a sorban állási idő csökkentése érdekében. A Viscovery Video Discovery Service (VDS) AI tárgyfelismeréshez való integrálásával és az IEI ipari számítógépes megoldás használatával (mint egy AI szerver) fizetés esetén a pénzszámláló valós időben küldi be az adatokat, a tranzakciók szinte azonnal elvégezhetők, ami azt jelenti, hogy az ügyfelek gyakorlatilag a „fogd és vidd” elv alapján vásárolnak. A kiszolgáló személyzet abszolút nem folyik bele az értékesítésbe. A QNAP AfoBot biztosítja a személyes kapcsolatot (videohívást), lehetővé téve a távoli ügyfelek hívásait, és azonnali válaszokat nyújt az ügyfelek kérdéseire.
„A Viscovery egy Deep Learning technológiai vállalat, és küldetésünk, hogy a „kereshető” és a „felismerhető” strukturált videó adatokat készítsük el.” – nyilatkozta Don Hsi, a Viscovery Group Pte. Ltd elnöke. „Ennek a célnak a megvalósításához 7 fő ismérvet elemezünk: arc, kép, szöveg, hang, mozgás, objektum és jelenet. A FI-TA-MOS (az előző ismérvek angol megfelelőiből létrehozott mozaik szó) rövidítéssel a megfelelő iparágak közé tartozik a kontextuális hirdetés, a videókereső, az intelligens kiskereskedelem, az internetes hirdetés és még sok más. Ügyfeleink közé tartozik a China Online Video Platform / OTT és a nagy kiskereskedők.”
A QNAP és az IEI marketing- és üzletfejlesztési mérnökei segítséget nyújtanak a forgalmazók és viszonteladók termék- és marketingstratégiájának meghatározásához, hogy vállalkozásukat az iparág legfontosabb tárgyi eszközeivel fejleszthessék. Az akkreditált újságírók már megkapták a meghívójukat a rendezvényre. Látogasson el IEI x QNAP intelligens üzletközpont demó standjára: Taipei World Trade Center (TWTC) a D618-as stand, az 1. csarnokban.