Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Programozott hirdetési megoldásával lép a magyar piacra az R2B2

Hirdetési bevételeik jelentős növelését ígéri a magyar médiatulajdonosoknak a hazai médiapiacon bemutatkozó cseh R2B2 technológiai cég. A 2008-ban két diák által alapított vállalat digitális hirdetési hálózatával a kiadóvállalatok hirdetési bevételeit maximalizálni tudja. Szolgáltatásaival az utóbbi négy év alatt megnégyszerezte a média tulajdonosok számára generált hirdetési árbevételt, amelynek összege 2020-ban 11,7 millió euró volt.

Saját programozott hirdetési technológiájára alapozott szolgáltatásával az R2B2 az évek során több mint 130 kiadóvállalat számára generált bevételt. A digitális hirdetési hálózatukhoz csatlakozott nívós weboldalak száma négy év alatt csaknem megnégyszereződött és ma már meghaladja a 750-et.

Az IAB kutatása szerint az USA-ban 2021-ben a hirdetések 86%-a programozással valósul meg és a trend megállíthatatlannak tűnik mindenütt, Magyarország sem kivétel. Az R2B2 meggyőződése szerint a programozott hirdetésekből származó bevételek számottevő növelésére Magyarországon is lehetőség van még akkor is, ha a médiatulajdonosok már széles körben alkalmazzák a programozott hirdetések különböző – akár saját fejlesztésű – technológiáit és aránylag elégedettek az ebből származó bevételeikkel.

Az R2B2 módszere az SSP-k nagy számának és az új hirdetésformátumok használatának köszönhetően többletbevételt hoz számukra. Az SSP-k, amelyekhez a cégen keresztül az ügyfél kapcsolódik, több hirdetési igényt hoznak a weboldal számára. Az új hirdetésformátumok is nagy hasznot hoznak, olyanok is, amelyeket általában minden érintett SSP használ. Mindkét esetben a kiadók lehetőséget kapnak bevételeik növelésére.

Az R2B2 a hirdetések integrációjára számos lehetőséget kínál beleértve az olyan népszerűeket, mint a Prebid, a GTM és az AdServer. Az integrációs folyamat gyors és egyszerű és azonnal bevételt generál.

A R2B2 vállalat vezetői a napokban kezdődő Internet Hungary kiállításon mutatkoznak be.