Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Ötmilliárd forintos forgalomnövekedésre számít az eMAG Marketplace az idén

    Ötmilliárd forintos forgalomnövekedésre számít idén az eMAG Marketplace a tavalyi 8,5 milliárd forintos teljes forgalom után, ez a platform ötéves magyarországi történetének legkiemelkedőbb eredménye – közölte az eMAG az MTI kérdésére.

    A tájékoztatás szerint már 4300 magyar kis- és középvállalkozás (kkv) kínál csaknem 1,7 millió terméket a platformon, így az eMAG.hu-n értékesített árucikkek csaknem fele a Marketplace-ról származik. A vállalkozások közül csaknem 400 Romániában, Bulgáriában és Lengyelországban is értékesíti termékeit.


    Az online kereskedő cég becslése szerint a felületen megvásárolt áruk száma megközelíti majd a kétmilliót ebben az évben, ami majdnem kétszerese a tavalyinak.


    Az eMAG jelezte, hogy további lehetőségeket kínál a kkv-knak a növekedésre. Az elmúlt három évben a cég több mint 12 millió eurót fektetett be a Marketplace platformjába és a technológia hátterének fejlesztésébe. Ennek eredményeképpen elindították az „Account Health” programot, az eMAG Marketplace minőségbiztosítási programját, ami a platformon értékesítő partnerek működését figyeli és teljesítményük alapján értékeli.


    Három hónapon belül teljes üzemmódban elindul az eMAG Akadémia,  egy csaknem 100 videóból és 130 cikkből álló, a piactér működésével kapcsolatos oktatóanyagot tartalmazó felület.


    A fejlesztések közé tartozik a futárcégek integrálása a Marketplace felületébe, így az eladók leszerződött, kipróbált futárcégekkel dolgozhatnak, gyorsabb termékkiszállítást biztosítva a vevőknek. A teljes integrálás a 2020. április 1-jéig tartó idei pénzügyi évben befejeződik.


    A 18 évvel ezelőtt alapított eMAG Kelet-Közép-Európa egyik legnagyobb online kereskedője, Magyarországon, Bulgáriában, Lengyelországban és Romániában működik.