Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Online üzleti valóságshowt készít Máté Krisztina

Producerként vesz részt az Ecommerce Revolution című online üzleti valóságshow készítésében Máté Krisztina. A rutinos tévés által gyártott show négy webáruházról szól, amelyek irányítását harminc napra szakértő mentorok veszik a kezükbe. Máté Krisztina most először készít online valóságshow-t, a műfaj újdonsága jelentette számára a legnagyobb kihívást. Úgy véli, a közönség egyre inkább elvárja, hogy az interneten tévéműsor-minőségű tartalmat kapjon.

A Cápák között című üzleti show-műsor mellett egy újabb üzleti, ám ezúttal online show-n dolgozik Máté Krisztina. A képernyőről is mindenki számára ismerős tévés 2009 óta már szinte csak a kamerák túloldalán dolgozik, az Ecommerce Revolution című online üzleti valóságshow készítésében is producerként vesz részt.

A műsor első évadában szakértő mentorok harminc napra kézbe veszik négy webshop irányítását, hogy bemutassák, hogyan lehet akár rövid idő alatt látványos eredményeket elérni, ha valaki a megfelelő eszközöket használja a megfelelő módon. Az e-kereskedelemről szóló show október elején indult és november 9-én fejeződik be, kizárólag interneten érhető el – nem véletlenül.



Tévéműsor-minőség az interneten

„Aki tartalmat fogyaszt, pláne ebben az üzleti közegben, már sokkal inkább a neten teszi. A közönség is egyre igényesebb, elvárja, hogy a neten is tévéműsor-minőségű, vagy még pergőbb, szórakoztatóbb tartalmat fogyasszon. Kisebb a kontroll, mint egy tévécsatornánál, szabadabban lehet döntéseket hozni, de éppen ezért nagyobb a felelősség. Zajdó Csaba és Zilahi Krisztián olyan klassz, új dolgot álmodtak meg, ami inspiráló lehet sok-sok üzletembernek, bevallom, nekem is az. Ha valaki figyel, megnézi ezeket az epizódokat, már olyan, mintha elvégzett volna egy tanfolyamot” – mondta Máté Krisztina, az Ecommerce Revolution producere.

Az üzleti valóságshow hétfőnként jelentkezik új epizódokkal. Az egyes részek a vásárlási folyamat kritikus szakaszaiba adnak betekintést a résztvevő webshopok problémáinak bemutatásával. Ezután a szakértők és a résztvevők együtt leülnek, és közösen átbeszélik a tervezett kampányokat és feladatokat, amit megvalósítás követ. Az epizódok között, hétköznaponként, Zilahi Krisztián részletesebben is bemutatja a műsorban megismert digitális ügyfélélmény optimalizációs módszereket. Ezzel mélyebb tudás megszerzésére is lehetőség nyílik az érdeklődőknek.

Máté Krisztina most először készít online valóságshow-t, így elmondása szerint a műfaj újdonsága okozta számára a legnagyobb kihívást. Még akkor is, ha nem a nagyközönség által Magyarországon megszokott formában értelmezik a valóságshow fogalmát. 

„A valóságshow – ha az ember komolyan, szó szerint veszi – a valóságot kell hogy megmutassa, sok köze van a dokumentarista műfajokhoz. Vagyis ott kell lenni a lényeges pillanatokban, meg kell mutatni, éppen mi történik, semmi lényegesről nem szabad lemaradni. A változást, a fejlődést nyomonkövetni, miből mi lett, mindig inspiráló, nekem is az” – mondta a rutinos tévés, aki mint újdonsült webshop-tulajdonos is sokat tanult a forgatás alatt.

„Ilyen véletlen nincs…”

„Elképesztő szerencsém volt, ilyen véletlen nincs is. Van egy saját vállalkozásunk Liluval, egy női beauty site, a Liluland, amelyhez éppen akkor készültünk webshopot létrehozni, amikor az Ecommerce Revolution indult. Így aztán nagyon figyeltem a folyamatokat, ellestem, amit lehetett” – mondta Máté Krisztina, aki már látja, hogy milyen sokat kell dolgozni egy jó internetes áruházon.

„A legmeglepőbb az, hogy ez se a szerencsén, vagy a véletlenen, vagy a rá fordított pénzen múlik, hanem azon, hogy valaki mennyire gondos a webshopjával kapcsolatban, mennyi munkát tesz bele, mennyi energiát fordít rá, milyen precízen lehet irányítani a folyamatokat. Ha valaki nyit egy éttermet, ma már tudja, hogy nincs megállás, nem lehet lazsálni, ott kell lenni, akkor működik, ha részt vesz benne. De egy online boltnál ez nem feltétlenül nyilvánvaló. Pedig a webshopban is legalább annyira elvárja a vevő a gondoskodást, kényeztetést, figyelmet, mint egy fodrászatban” – tette hozzá a producer.