Novemberben a fürdőköntös volt a slágertermék

A 2400 partner-webáruház több mint 20 millió termékét kereshetővé tevő GLAMI összefoglaló jelentést adott ki a novemberi forgalmi adatokról. 

A divatkereső platform legfrissebb rendelési adatai szerint a magyar felhasználók körében múlt hónapban a férfi szabadtéri és túracipők, a fürdőköpenyek, a női bokacsizmák és a pehelykabátok voltak a legnépszerűbb termékkategóriák.

A legnépszerűbb termékkategóriák a Glami.hu-n – 2020 November

  1. Férfi szabadtéri és túracipő
  2. Fürdőköntös
  3. Női bokacsizma
  4. Pehelykabátok

Az idei novemberi adatokat az egy évvel korábbi novemberi adatokkal összehasonlítva 3 kategóriában nőtt leginkább a rendelések száma. Ezek közül első helyen a fürdőköntösök (+191%), a második helyen a kesztyűk (+163%) és harmadik helyen a csizmák (+153%) állnak.

Ezekre a termékekre nőtt a legjobban az igény a tavalyi év azonos időszakához képest:

  1. Fürdőköntösök (+191%)
  2. Kesztyűk (+163%)
  3. Csizmák (+153%).

keresések tekintetében ugyanerre az időszakra vonatkoztatva elmondható, hogy több mint ötvenszeresére (+5957%) nőtt a fürdőköntösökre, közel hússzorosára az ágytakarókra (+1940%), és tizenötszörösére a Naruto japán manga sorozathoz kapcsolódó termékekre való (+1525%) keresések száma.

A 2019 és 2020 azonos időszakára vonatkozó adatok összehasonlítása alapján a legnagyobb növekedést elért termékkategóriák:

  1. Fürdőköntösök (+5957%)
  2. Ágytakarók (+1940%)
  3. Naruto (+1525)