Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Novemberben a fürdőköntös volt a slágertermék

A 2400 partner-webáruház több mint 20 millió termékét kereshetővé tevő GLAMI összefoglaló jelentést adott ki a novemberi forgalmi adatokról. 

A divatkereső platform legfrissebb rendelési adatai szerint a magyar felhasználók körében múlt hónapban a férfi szabadtéri és túracipők, a fürdőköpenyek, a női bokacsizmák és a pehelykabátok voltak a legnépszerűbb termékkategóriák.

A legnépszerűbb termékkategóriák a Glami.hu-n – 2020 November

  1. Férfi szabadtéri és túracipő
  2. Fürdőköntös
  3. Női bokacsizma
  4. Pehelykabátok

Az idei novemberi adatokat az egy évvel korábbi novemberi adatokkal összehasonlítva 3 kategóriában nőtt leginkább a rendelések száma. Ezek közül első helyen a fürdőköntösök (+191%), a második helyen a kesztyűk (+163%) és harmadik helyen a csizmák (+153%) állnak.

Ezekre a termékekre nőtt a legjobban az igény a tavalyi év azonos időszakához képest:

  1. Fürdőköntösök (+191%)
  2. Kesztyűk (+163%)
  3. Csizmák (+153%).

keresések tekintetében ugyanerre az időszakra vonatkoztatva elmondható, hogy több mint ötvenszeresére (+5957%) nőtt a fürdőköntösökre, közel hússzorosára az ágytakarókra (+1940%), és tizenötszörösére a Naruto japán manga sorozathoz kapcsolódó termékekre való (+1525%) keresések száma.

A 2019 és 2020 azonos időszakára vonatkozó adatok összehasonlítása alapján a legnagyobb növekedést elért termékkategóriák:

  1. Fürdőköntösök (+5957%)
  2. Ágytakarók (+1940%)
  3. Naruto (+1525)