Novemberben a fürdőköntös volt a slágertermék
A 2400 partner-webáruház több mint 20 millió termékét kereshetővé tevő GLAMI összefoglaló jelentést adott ki a novemberi forgalmi adatokról.
A divatkereső platform legfrissebb rendelési adatai szerint a magyar felhasználók körében múlt hónapban a férfi szabadtéri és túracipők, a fürdőköpenyek, a női bokacsizmák és a pehelykabátok voltak a legnépszerűbb termékkategóriák.
A legnépszerűbb termékkategóriák a Glami.hu-n – 2020 November
- Férfi szabadtéri és túracipő
- Fürdőköntös
- Női bokacsizma
- Pehelykabátok
Az idei novemberi adatokat az egy évvel korábbi novemberi adatokkal összehasonlítva 3 kategóriában nőtt leginkább a rendelések száma. Ezek közül első helyen a fürdőköntösök (+191%), a második helyen a kesztyűk (+163%) és harmadik helyen a csizmák (+153%) állnak.
Ezekre a termékekre nőtt a legjobban az igény a tavalyi év azonos időszakához képest:
- Fürdőköntösök (+191%)
- Kesztyűk (+163%)
- Csizmák (+153%).
A keresések tekintetében ugyanerre az időszakra vonatkoztatva elmondható, hogy több mint ötvenszeresére (+5957%) nőtt a fürdőköntösökre, közel hússzorosára az ágytakarókra (+1940%), és tizenötszörösére a Naruto japán manga sorozathoz kapcsolódó termékekre való (+1525%) keresések száma.
A 2019 és 2020 azonos időszakára vonatkozó adatok összehasonlítása alapján a legnagyobb növekedést elért termékkategóriák:
- Fürdőköntösök (+5957%)
- Ágytakarók (+1940%)
- Naruto (+1525)