Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Nőtt a streaming-előfizetések száma Magyarországon

     A videótárak és a streamingszolgáltatók Magyarországon is egyre több háztartásban érhetők el, tavaly több mint kétmillió felnőtt magyar internetező rendelkezett legalább egy streaming előfizetéssel, ami jelentős, 56 százalékos növekedést jelent 2021-hez képest a gkid piackutató adatai szerint – közölte a Direct One az MTI-vel. A streamingszolgáltató várakozásai szerint a piac az idén mintegy harmadával bővülhet.

    A közlemény szerint a növekvő népszerűséget mutatja, hogy a Direct Now alkalmazás használóinak száma az előfizetők körében az elmúlt egy évben mintegy 28 százalékkal nőtt: az alkalmazásnak mintegy 200 ezer előfizetője van, és minden 7. ügyfél használja az appot.


    Az adatok alapján az előfizetőket a szórakoztató műsorok mellett leginkább a sportesemények érdeklik: a sorrendben a futballmérkőzések és a Forma-1-es futamok állnak az első helyen.


    Az adatokból az is kiderült, hogy a felhasználók szívesen élnek a visszajátszás, újraindítás lehetőségeivel, hiszen így nem maradnak le sorozatuk legutóbbi epizódjáról, vagy újra át tudják élni a sportesemények legjobb pillanatait – írták. A Direct One előfizetőinek csaknem hetven százaléka rendszeresen visszatekeri az elejére az épp sugárzott műsort vagy visszakeres egyes jeleneteket. A felhasználók több mint fele pedig szereti a lineáris televíziós adás után néhány nappal visszanézni a tartalmakat, amikor és ahol erre éppen ideje van: otthon, utazás közben vagy akár a nyaralás ideje alatt. Az alkalmazás legnézettebb VoD tartalmainak listáján idén áprilisban sorozatban hetedszer a Direct One csatorna végzett az élen, melyen részben saját tartalmak láthatók.


    A felmérés szerint a streaming előfizetések folyamatos növekedése törvényszerű, hiszen a VoD, a video-on-demand szolgáltatások lehetővé teszik például, hogy a felhasználók saját maguk választhassák ki, milyen filmet, hol és mikor szeretnének nézni.