Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Nem minden fájdalom halálos, csak hiteles forrásból kell tájékozódni

Így keressünk rá a betegségünkre, ha nem akarunk rögtön pánikba esni

A hajhullástól a gyomorfájdalmakon át a tyúkszemig minden betegséget az interneten szeretnének diagnosztizálni a magyarok, a keresőkben talált javaslatok viszont rendkívül szerteágazóak és sok esetben indokolatlanul riasztóak. Szesztay Péter, a BP Digital SEO ügynökség ügyvezetője elmondta, a lakosságnak körültekintőnek kell lennie azzal kapcsolatban, hogy hol informálódik, akár a magánegészségügyi szolgáltatók számára hatalmas potenciált jelent a keresőoptimalizálás, hogy a betegeket és a betegeket kiszolgálja.

Senkin nem javasolt, hogy az interneten próbálja meg diagnosztizálni a betegséget, ezért a magyarok túlnyomó többsége jellemző, hogy bármilyen azonnal egészségügyi problémája van, annak a Google-ben jár utána.

Szesztay Péter, a BP Digital SEO ügynökség ügyvezetője rámutatott, az emberek jellemző tüneteikre keresnek rá, és esetenként találhatnak is olyan hasznosak, melyekkel korábban jobban magukon. Ezek viszont inkább általánosságok, minthogy aludjunk többet, stresszeljünk kevesebbet, igyunk kevesebb alkoholt.

„Régen nem az van, hogy speciális tudásra keresünk, mint amilyen az akupunktúra, hanem tetőtől talpig mindenfajta betegségre szűrünk, amint valami elváltozást észlelünk magunkon. A találatokat viszont érdemes fenntartásokkal kezelni, mert rengeteg riasztó cikk is szembejöhet velünk, ami sokakban szorongást kelt het,holott lehet, hogy a baj közel sem akkora” – mondta.

A szakember azt javasolja mindenkinek, hogy használja a józan eszét, ha Dr. Google megijesztené, mert az internet előtt is túléltek az emberek. A számtalan elérhető cikk áldás a hétköznapokban, de egyben átok is, amit tudni kell a helyén kezelni, mert sok esetben nincs valóságalapjuk.Nagy felelőssége van a magánegészségügyi intézményeknek

Szesztay Péter szerint fontos, hogy mindig hiteles forrásból tájékozódjunk, és ebben hatalmas a felelőssége a tartalomgyártóknak is. Óvatosan kell bánni azokkal a honlapokkal, ahol szembeötlő hirdetésekben egy termék megvásárlására bíztatnak. Az egészségügyi intézményei viszont az esetek nagy százalékában szakmai tartalmak honlapja.

Úgy folytatta, nem lehet elégszer elismételni, hogy a keresés és a cikk elolvasása nem gyógyít ki senkit a betegségből, fel kell keresni az adott orvost, intézményt, szaktekintélyt annak érdekében, hogy konkrét diagnózist és megoldást kaphassunk. Idáig viszont sokan nem jutnak el.

Ezzel kapcsolatban arra is rámutatott, hogy a magánegészségügyi szolgáltatókra egyre nagyobb szükség van, és a piacon hatalmas a verseny. Ha valaki ügyes, a keresőoptimalizálással óriási előnyre tehet szert és egyben a társadalmi felelősségvállalás jegyében edukálhatja is a betegeket.

„Az egészségügyi témákban akár havi sok 10 ezer embert lehet elérni a Google-ben, ami hatalmas felelősséggel és egyben lehetőség van, hiszen a betegekben tudatosíthatjuk, hogy az adott intézmény vagy szakember szaktekintélynek számít a kérdésben, nem navigálnak el más honlapra és akár azonnal tájékoztatást kaphatnak arról, hogy mennyibe kerül a kezelés” – mondta.

Szesztay Péter kiemelte, mivel a magánegészségügybe rengeteget kell invesztálni és hatalmas fix költséget az üzemeltetésnek. Az a legdrágább, ha üresjáratban megy a cég, ezért muszáj marketingre költeni, csakhogy a szektorban rendkívül limitáltak a lehetőségek. A SEO szinte az egyetlen legális opció, ahol nem reklámszagú, tartalmakkal ismeret lehet növelni és új lehetséges pácienseket találni. Ebben a formábanBP Digital SEO ügynökség , amely több egészségügyi partnernél is bizonyított már és jelenleg is több ügyféllel dolgozik együtt a szegmensből.