Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Mit várnak el a gazdasági vezetők és a cégvezetők a könyvelési szolgáltatójuktól?

Business concept. Business people discussing the charts and graphs showing the results of their successful teamwork.

A technológiai fejlődés és az üzleti környezet változásaival párhuzamosan a cégvezetők, vállalati döntéshozók elvárásai is folyamatosan változnak. Nemcsak a törvényi megfeleltetéssel kapcsolatos kötelezettségek betartását várják el könyvelőiktől, hanem stratégiai partnerséget és technológiai innovációt is.
 


Az elmúlt évek tapasztalatai alapján a könyvelési szakma, valamint a számviteli szolgáltatások területei jelentős változásokkal és kihívásokkal szembesülnek a modern üzleti világban, ezért a Process Solutions (PS), hazánk vezető könyvelési szolgáltatásokat nyújtó vállalata, új megközelítéseket és megoldásokat kínál.
 


A PS elemzése szerint az ügyfelek elsősorban rugalmasságot, hatékonyságot, szakmai felkészültséget és folyamatos tájékoztatást várnak könyvelőiktől.

Exkluzív podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!

A cégvezetők könyvelőjük kiválasztásakor egyre gyakrabban preferálják az outsourcing szolgáltatásokat, amelyek során kiemelkedő fontosságot tulajdonítanak az ajánlásoknak, referenciáknak és a szolgáltatás minőségének. Emellett a nemzetközi jelenlét, a szolgáltatási paletta széleskörűsége, valamint a technológiai megoldások spektruma is döntő szerepet játszik, különösen a dráguló munkaerőpiaci helyzetben. Az outsourcing általában jelentős költségmegtakarítást eredményez az ügyfelek számára, hiszen a BPO szolgáltatók mélyreható ismeretekkel és tapasztalatokkal rendelkeznek az adott területen, így a vállalatok hozzáférhetnek szakértői tudáshoz anélkül, hogy saját maguknak kellene befektetniük a szükséges képzésbe és toborzásba.
 


A könyvelői szakma kihívásait tekintve a technológiai fejlődés, a generációs különbségek, valamint a dinamikusan változó jogszabályi környezet mind nagy jelentőséggel bírnak. Manapság a vállalatvezetők a hosszú távú megoldásokat keresik a könyvelői szolgáltatások terén, beleértve a folyamatos fejlesztéseket, az automatizációt és a szakértői tanácsadást. Érdemes kiemelt figyelmet szentelni arra, hogy az adott cég igényeinek, belső sztenderdjeinek megfelelő, magas színvonalú szolgáltatásokat biztosítsanak.


„Az ügyfelek elégedettsége kulcsfontosságú számunkra. Amennyiben egy vállalat vezetői elégedetlenek a könyvelőikkel, az leggyakrabban az elvárások teljesítésének hiányából, kommunikációs nehézségekből, határidők be nem tartásából vagy minőségi aggályokból fakad. A Process Solutions elkötelezett amellett, hogy magas színvonalú és testreszabott szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek, megfelelve az egyedi igényeiknek” – mondta el Szalai András, a PS Managing Partnere, ügyvezetője.
 


A technológia és a digitalizáció jelenléte a könyvelési szolgáltatások terén meghatározó szerepet játszik az ügyfelek támogatásában és az ügyfélelvárások hatékony kezelésében. A BPO szolgáltatók gyakran olyan fejlett technológiákat és szoftvereket használnak, melyek segítik a folyamatok átláthatóságát, és amelyekhez a vállalatok csak nagyobb beruházások árán férnének hozzá. Az automatizált feldolgozás például mind a bejövő, mind a kimenő oldalon jelentős költségcsökkentést, gyorsítást és a hibalehetőségek minimalizálását eredményezi.
 


Az ilyen technológiai fejlesztések új lehetőségeket nyitnak a szolgáltatások terén. „Képesek vagyunk magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtani versenyképes árazással, maximálisan kihasználva a standardizációban és automatizációban rejlő lehetőségeket. Az olyan modern technológiák, mint a Robotic Process Automation (RPA) és AI támogatott eszközök felhasználásával rendkívüli rugalmasságot tudunk biztosítani ügyfeleinknek – például utolsó pillanatos változások problémamentes feldolgozásával, vagy egyedi igényre szabott riporting megoldásokkal” – mondta el Sólyom Attila, a Process Solutions digitális transzformációs igazgatója. Ezen felül, a technológia lehetővé teszi a hatékony koordinációt és információ-áramlást lokációk és országok között, amely hagyományos módszerekkel szinte elképzelhetetlen lenne.
 


A nemcsak korszerű, hanem számos esetben úttörő technológiai megoldások lehetővé teszik a modern könyvelési élmény nyújtását mind az ügyfelek, mind a kollégák számára. Az ergonomikus felületek és a széleskörű interakciós lehetőségek gyorsíthatják a jóváhagyási folyamatokat, ami pedig egy sarkalatos pontja a gördülékeny munkának.

Ismét a Process Solutions az első a könyvelő cégek rangsorában