Minionos vibrátor, Zsófinak ajándék, újracsomagolt gyerek, buta telefon
Az eMAG összegyűjtötte a tíz legkeresettebb keresőszót és a tíz legfurcsább keresési kísérletet tavalyi évből.
A 2017-es év sem telt eseménytelenül. Az eMAG tavaly a leglátogatottabb magyar webáruházzá nőtt a Similarweb adatai alapján, a kínálat pedig átlépte az egymillió különböző terméket, miközben a magyarországi raktár is jelentős bővülésen és fejlesztéseken ment keresztül. Az internetes vásárlás egyik előnye, hogy a vásárlóknak nem kell az üzlet polcai között kutatniuk a kiszemelt termékek után, elég a keresőbe beírniuk, hogy mire van szükségük és máris válogathatnak. Legalábbis legtöbbször. Az eMAG látogatói 2017-ben is aktívan használták a keresés funkciót az oldalon, összesen több mint 400 ezer keresőkifejezést használva. Ez volt a tíz leggyakoribb keresőszó tavalyról:
-
laptop
-
tablet
-
porszívó
-
LEGO
-
mobiltelefon
-
TV
-
kávéfőző
-
iPhone
-
power bank
-
Huawei
A rengeteg kifejezés között azonban voltak olyanok is, melyek nem hoztak eredményt. Sok esetben az egyes márkák fonetikus átirata miatt, míg máskor elgépelések okozták az eredménytelenséget. Előfordult az is, hogy egy-egy keresést nem is feltétlenül azzal a céllal indítottak a felhasználók, hogy konkrét terméket találjanak, inkább csak amolyan próba gyanánt, vagy egyenesen viccnek szánták a lekérdezést. Az eMAG.hu motorja mindenesetre ezeket is rögzítette, íme a szerintünk legkreatívabb 10 keresőkifejezés 2017-ből:
-
Játék sokkoló gyerekeknek
-
Buta telefon
-
Gyerekágy kicsit nagyobbaknak
-
Autót keresek
-
Minionos vibrátor
-
céklalé
-
Huawei beledugós
-
randibugyi
-
újracsomagolt gyerek
-
Zsófinak ajándék
Az eMAG 2018-ban is rengeteg kedvezménnyel, nyereményjátékkal és több mint egymillió termékkel várja a vásárlókat.