Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Hamarosan minden webshop képes lehet az aznapi házhozszállításra


Egy új szolgáltatással még aznap este megérkezik a csomag

Az e-kereskedelem szárnyal, miközben teljesen átalakultak a vásárlók prioritásai. A webáruházak egymás közötti versenyében mostanra nemcsak az ár és a választék számít, hanem az is, milyen gyorsan tudják kiszállítani a csomagokat a vásárlókhoz. A Webshippy ezt felismerve a piacon elsőként és egyedüliként indította el szolgáltatását, amely a partner webshopokban délután négy óráig leadott rendeléseket még aznap házhoz viszi. A régió első, robotizált fulfillment center-hálózata ezzel lehetőséget teremt a kisebb vállalkozásoknak arra, hogy felzárkózzanak a gyorsasági versenyben a nagyokhoz és egyúttal növeljék a versenyképességüket is.



Már a koronavírus-járvány kirobbanását megelőzően érezhető volt az e-kereskedelem dinamikus bővülése, amely 2021-ben már megközelítette a 20 százalékos részesedést a teljes kiskereskedelemben. Mivel az életünk kiszámíthatatlanná vált, egyszerűsége és biztonságossága miatt egyre többen fordultak az online vásárlás felé, olyanok is akik azelőtt ezt elképzelhetetlennek tartották magukról.

Perényi András, a Webshippy társalapítója arról beszélt, mostanra eljutottunk oda, hogy az online vásárlók teljesen elkényelmesedtek és felértékelődött számukra a gyorsaság.

„Korábban megfigyelhető volt, hogy a fogyasztók számára a termékek minősége, a kínálat szélessége volt a legfontosabb, emellett pedig odafigyeltek arra is, mennyire megbízható egy cég, az ügyfélszolgálaton milyen segítőkészek, ha kérdésük lenne. Újdonság viszont a piacon, hogy lassan elvárássá válik a még aznapi kiszállítás, és számos esetben már a házhozszállítási idő alapján döntenek a vevők, hogy melyik webshopból rendeljenek inkább” – mutatott rá.

Mint fogalmazott, számos nagy multi cég, köztük a Kifli, az Alza vagy a Tesco is elérhetővé tette már a napon belüli kiszállítást, a kisebb webáruházaknak pedig fel kell venniük velük a lépést annak érdekében, hogy ne veszítsék el a vásárlóikat. Elmondása szerint előbb-utóbb ezt mindenkinek meg kell majd lépnie, így óriási versenyelőnyre tehetnek szert a konkurenciával szemben azok, akik időben ismerik fel ennek fontosságát.

Perényi András elmondta, a webáruházak számára kiszervezett logisztikai és dropshipping szolgáltatásokat nyújtó Webshippy elsőként teszi lehetővé bármely webshopnak, hogy felzárkózzon a gyorsasági versenyben a nagyokhoz, növelje a versenyképességét, ezáltal a forgalmát, és még boldogabbá tegye az ügyfeleit.

Még aznap címre érnek a 16 óráig befutott rendelések

A régió első, robotizált fulfillment hálózata bármely ügyfele számára biztosítja, hogy a 16 óráig leadott rendeléseket akár még aznap este, munkaidő után kiszállítják az adott címre Budapest teljes területén. Mindez annak köszönhető, hogy raktáraikban az Európában elérhető legpontosabb, leggyorsabb csomag-összekészítési eljárás valósul meg a saját fejlesztésű szoftvernek és a teljes automatizáltságnak köszönhetően.

A szakember szerint az aznapi kiszállítás nem csupán az élelmiszerek esetében jelent versenyelőnyt, hiszen más terméktípusoknál is sokszor azért hezitálnak a fogyasztók a rendelés leadásával, mert még aznap szükségük van rá, vagy esetleg nem tudják biztosan, hogy a következő napokban mikor tartózkodnak az átvételi címen.

„A statisztikák szilárdan alátámasztják, hogy van létjogosultsága az aznapi kiszállításnak és a jelentősége az elkövetkező években várhatóan még inkább felértékelődik. Érthető is, hiszen munka után a vásárlók otthon vannak, és így nem kell azzal bajlódniuk, mikor és hol tudják átvenni a megrendelt terméket. A szolgáltatás lényege éppen az, hogy az esti órákban csönget a futár, amikor szinte biztosan otthon találja a megrendelőt” – mutatott rá.

A Webshippy szolgáltatása elérhető minden webáruháznak, akinek a logisztikáját kezelik és az összes olyan webshopnak is, akik a marketplace katalógusból értékesítenek.

A cég társalapítója végezetül hozzátette, saját fejlesztésű rendeléskezelő és csomagolásoptimalizáló szoftverük segítségével partnereik egyedülálló módon kontrollálhatják a logisztikai folyamatokat a csomagállapotoktól indulóan a raktárkészleten át az utánvétek nyomonkövetéséig. A Webshippy 10.000 négyzetméteres robotizált raktárában közel 3000 webáruház teljes rendeléskiszolgálása zajlik és a kiszállított csomagok által generált árbevétel az elmúlt egy évben több mint 11 milliárd forintot tett ki.