Megnyitotta amerikai irodáját az egyik legelismertebb magyar sporttech startup
A szurkolói képküldő alkalmazást fejlesztő Seyu Solutions partnere a Blue United Corporation lesz a tengerentúli piaci terjeszkedésben
Bejelentette együttműködését a szurkolói képküldő alkalmazást fejlesztő magyar Seyu Solutions és a Blue United Corporation. A partnerség célja, hogy az európai piacon egyre jelentősebb szerepet betöltő sporttech megoldás Észak-Amerikában és Ázsiában is meghatározó piaci jelenlétet alakítson ki. Az együttműködés keretén belül immár a Seyu New York-i irodája is megnyitotta kapuit.
Magyarországon és Európában már bizonyított a megoldás
A ‘Seyu – Együtt a győzelemért!’ egy olyan technológiai megoldás a sportrajongók számára, amely lehetőséget ad a kedvenc csapat vagy játékos motiválására a világ bármely pontjáról. A cég a partnerek már meglévő IT-infrastruktúráját használja annak érdekében, hogy a rajongók szerte a világon, egy moderált csatornán keresztül képeket posztolhassanak a stadionok LED felületeire és egyéb kivetítőire a mérkőzés ideje alatt, majd azokat azonnal megoszthassák a közösségi médiában brandingelt keretekkel. A több mint 250 eseményen bizonyított szolgáltatás Magyarországon jelenleg többek között a magyar labdarúgó válogatott, a MOL Fehérvár FC, az Újpest FC, az MTK Budapest, a DVSC SCHAEFFLER, a DEAC és a Telekom Veszprém mérkőzésein érhető el. Nemzetközi szinten a Basketball Löwen, az FK Zeljeznicar, a PAOK FC és a CD Leganés tartozik jelenleg a Seyu partnerei közé, de már több LaLiga csapatot és magát a spanyol labdarúgó válogatottat is biztathatták a szurkolók a magyar fejlesztéssel. Mellettük olyan jelentős európai szövetségek is bizalmat szavaztak már a megoldásnak, mint az UEFA vagy a FIBA.
A pandémia által nyomasztott globális sportpiacon kulcsfontosságú az innováció
„Fő célunk, hogy emberek milliónak csempésszünk egy kis boldogságot az életébe azzal, hogy kedvenc csapata mérkőzésén vagy kedvenc sportolója versenyén ő maga is megjelenhessen egy fotó és egy buzdító üzenet formájában. A Blue United ügynökséggel kötött megállapodás a következő fontos mérföldkő a cégünk életében, és az ázsiai és észak-amerikai terjeszkedésünket gyorsítja fel. Izgatottan várjuk a közös együttműködésünket legújabb partnerünkkel” – mondta Vecsernyés Tamás, a Seyu Solutions ügyvezetője. “A nemzetközi piaci nyitás mellett fontos változás az is, hogy MySeyu néven hamarosan elérhetővé tesszük a piacon a sportszerető emberek számára egy olyan verzióját is a szolgáltatásunknak, amely a szurkolói képek megjelenítésének lehetőségét bejuttatja az utánpótlás és szabadidő sportrendezvényekre is.”
A gyorsan növekvő vállalkozást a sport piaci szereplői is elismerték az elmúlt néhány hónapban. Beválasztották többek között a világ legjobb 16 sporttech fókuszú startupja közé a World Football Summit konferencián, és első helyezést ért el a Hiventures Get in the Ring versenyében 2020-ban. Ugyanebben az évben az Európai Sportszponzorációs Szövetség (ESA) londoni eseményén is a Top3 legjobb megoldásként szerepelt a szurkolói aktivizáció kategóriájában. Mindemellett az Euroliga szurkolói élménytechnológiákat listázó FanXP Innovation Challenge versenyében is bekerültek a döntőbe.
„A sport és esport piacán érdekelt klubok, szervezetek folyamatosan keresik az innovatív megoldásokat a globális célközönségük elérésére és aktivizálására, amelyen keresztül több bevételt tehetnek szert” – mondta Javier Sanz, a Blue United Üzleti és Jogi kapcsolatokért felelős alelnöke. „Hiszünk abban, hogy a Seyu technológiája és a mi piaci tapasztalatunk együttesen olyan értéket képvisel az amerikai és az ázsiai partnerjelöltek részére, amivel gyorsan és hatékonyan kézzelfogható eredményt érhetnek el ezen a téren.”
„Most hogy a szurkolók visszatérnek a stadionokba és újra átélhetik a helyszíni meccs nézés örömét, az új technológiák, mint a Seyu, kiemelkedő meccsnapi élményt nyújtanak minden rajongó számára a helyszíneken és otthonaikban egyaránt.” – mondta Takehiko Nakamura, a Blue United elnök-vezérigazgatója. Hozzátette: „Ez az alkalmazás egy egyszerű ötletből indult el, de a mögötte rejlő rendszer számos egyéb üzleti értéket tartogat a partnerei részére, ami az észak-amerikai és az ázsiai piacon is releváns. A feladatunk, hogy segítsük a partnerségek kialakítását és növeljük a sportcsapatok bevételszerző képességét – a Seyu megoldása teljesen alkalmas arra, hogy sikerre vigyük ezen a két kulcsfontosságú piacon.”