Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Még zöldebb csomagolás, csökkenő CO2-kibocsátás

Sikeresen folytatja fenntarthatósági programját a Schneider Electric

Az idei első negyedév végére a Schneider Electric már közel 600 millió tonna CO2kibocsátás elkerülésében segítette ügyfeleit, az elsődleges és másodlagos csomagolás 65 százalékánál pedig már nem alkalmaznak egyszer használatos műanyagot. A társaság energiamenedzsment képzésein már több mint 644 ezren vettek részt.

Sikeresen indította az évet fenntarthatósági törekvései megvalósítása szempontjából a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A társaság a célkitűzései megvalósítását mérő 10-es skálán az időszak végére 6,43-as értéket ért el a tavaly év végi 6,13 után. A vállalat terve, hogy 2024 végére 7,4-es értéken álljon a mutató. A Schneider Electric 2021-ben indította el a 2025-ig tartó Schneider Sustainability Impact (SSI) programot, melynek keretében 11 globális és több mint 200 helyi célkitűzést fogalmazott meg. A cég folyamatosan méri és publikálja az elért eredményeket.

Az idei év első három hónapjában előrelépés történt mind a csomagolás és az ellátási lánc fenntarthatóságát célzó programok, mind az energiához való hozzáférés és az energiagazdálkodással kapcsolatos képzés területén. Emellett tovább fejlődtek a régiós, illetve országszintű helyi kezdeményezések is, amelyekből több mint 200 egyre kiterjettebbek valamennyi zóna- és országszintű vezető kiterjesztette a 2021-ben indított, több mint 200, helyi hatású kezdeményezését. Ezeknek az alulról induló programoknak a célja, hogy erősítsék a vállalat fenntarthatósági törekvésekre gyakorolt hatását azáltal, hogy képzéssel, mentorálással, az energiakrízisekkel szembeni ellenállóképesség növelésével, környezetvédelmi intézkedésekkel támogatják a helyi közösségeket.

A Schneider Electric az idei első negyedév végére 576 millió tonna szén-dioxid-kibocsátás elkerülésében segítette ügyfeleit, a célkitűzés 2025 végéig a 800 millió tonnás szint elérése. A társaság az ezer legnagyobb beszállítója CO2-kibocsátásának visszafogását célzó Zero Carbon Project kezdeményezés keretében 28 százalékos csökkentést ért el, a cél pedig a jövő év végéig az 50 százalékos eredmény.

A tavaly év végi 29-ről az idei első negyedévben 30 százalékra nőtt a „zöld” alapanyagok aránya a vállalat termékeiben. A társaság a csomagolás területén is további fejlődést ért el, az elsődleges és másodlagos csomagolás 65 százalékánál már nem alkalmaznak egyszer használatos műanyagot, helyette újrahasznosított papírból készült kartont vetnek be. Ez a múlt év végi állapothoz képest 2 százalékpontos javulást jelent.

A Schneider Electric jövőformáló vállalatként kiemelt figyelmet fordít arra is, hogy csökkentse az egyenlőtlenségeket az energiához történő hozzáférés területén. Ennek jegyében az idei első negyedév végére a társaság kezdeményezéseinek köszönhetően már 48,2 millió ember jutott tiszta és megbízható elektromos áramhoz világszerte. A cég energiamenedzsment képzésein valamivel több mint 644 ezren vettek részt, ők olyan tudásra tettek szert, amellyel támogathatják közösségüket a jövőbeli energiaszükségletük kiszolgálásában.

A társadalmi és környezeti fejlődés előmozdítására való törekvés ösztönzőleg hat a Schneider Electricre, folyamatos mozgásban tart minket és arra késztet, hogy előre tekintsünk. Ezért van az, hogy állandóan emeljük a lécet még konkrétabb kezdeményezésekkel, hasznos innovációkkal és az egész ökoszisztémára kiterjedő együttműködésekkel – miközben továbbra is kiemelten figyelünk az ESG cselekvési tervünk teljesítésére” – mondta el Xavier Denoly, a Schneider Electric „Sustainability Development” területért felelős alelnöke.