Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Magyarországra érkezett az online fizetési élmény jövője

Egy új fejlesztésnek köszönhetően havonta félmillió online tranzakciónál hang és animáció is jelzi a Mastercard bankkártyabirtokosoknak, hogy biztonságosan fizettek.  Az új online fizetési élmény során Mike Shinoda világhírű zenész (Linkin Park) által kreált szignál csendül fel és egy animáció is jelzi a sikeres fizetést. Magyarországon és világszerte ezt a jellegzetes és egyedülálló dallamot köthetik a gyors, kényelmes és biztonságos online fizetéshez is a kártyabirtokosok.

A Mastercard és a CIB Bank bejelentette, hogy közel 900 online kereskedőnél vezetik be a Mastercard márka egyedi dallamát (sonic branding), vagyis ezekben a webshopokban Mastercard kártyás fizetést követően megszólal egy szignál és mellette egy animáció is jelzi majd a sikeres fizetést.

„Amikor elindítjuk a számítógépünket, telefonhívást fogadunk, chaten felhívjuk a szeretteinket vagy éppen elindítjuk a kedvenc videómegosztó oldalunkat, mindig ugyanaz a hangsor fut le – innen tudjuk, hogy jól ismert helyen járunk. Ezt az újítást hoztuk most el a fizetéstechnológiába is: több, mint két éve mutattuk be saját márkadallamunkat, amivel azóta számos fizikai kereskedőnél találkozhattak a kártyabirtokosok. A dallam megerősíti, hogy a fizetés sikeresen megtörtént. Mostantól viszont már az online vásárlások során is felcsendül a szignál és egy animáció is megjelenik a képernyőn a sikeres fizetést követően” – mondta a bejelentés kapcsán Mondovics Péter, a Mastercard marketing managere.

A Mastercard nemrég mutatta be a Fizetési Élmény Riport legfrissebb eredményeit, melyből kiderül, hogy a tavalyi 27%-ot követően idén az emberek 40.4%-a gondolja úgy, hogy megbízható egy online kereskedő, ha lehet bankkártyával fizetni az oldalán. Ez azt mutatja, hogy a vásárlók egyre többször kötik össze egy weboldal megbízhatóságát és a kártyás fizetés lehetőségét. Az új megoldás is ezt erősíti, hiszen a valós életben megszokott dallamsor immár az online térben is ugyanúgy elérhető, jelezve a sikeres fizetést.

Ügyfeleink számára kiemelten fontos a biztonságos online fizetés.  Ennek az új online szignálnak a használatával az online kereskedőinknél vásárlók számára ez egy plusz lehetőség, hogy megbizonyosodjanak arról, fizetésük sikeresen megtörtént. Úgy gondoljuk, hogy a most bevezetett megerősítő dallam is egy kiegészítő segítséget nyújthat a sikeresen teljesült tranzakciók beazonosításában.” – mondta Szinai Ádám, a CIB Bank kommunikációs vezetője.

Az elmúlt év digitalizációs robbanása nem csak az online kereskedelemben hozott gyökeres változást, de a közmű szolgáltatóknál is. A hagyományos sárgacsekkes számlafizetést egyre több helyen váltják fel az elektronikus megoldások, hiszen a fogyasztók az élet minden területén elvárják azt, hogy egy fizetés pár perc alatt elrendezhető legyen. Azonban akár egyetlen negatív élmény hatására a vásárlók könnyen visszatérhetnek az offline ügyintézéshez. Ezért az online is elérhető szolgáltatásoknak az egyszerűség és a biztonság mellett egy “wow-élményt” is nyújtaniuk kell, például a kártyamentés lehetőségét vagy a Mastercard dallamának felcsendülését.

A Mastercard partnereivel együtt azon dolgozik, hogy meglévő szolgáltatásaik fejlesztésével és innovációkkal segítsék a kártyabirtokosokat, hogy bizalommal használják kártyájukat, mely kényelmes és biztonságos fizetést tesz lehetővé minden vásárlási helyzetben.