We use cookies to enhance your browsing experience, serve personalized ads or content, and analyze our traffic. By clicking "Accept All", you consent to our use of cookies.
Customize Consent Preferences
We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ...
Always Active
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
No cookies to display.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
No cookies to display.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
No cookies to display.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
No cookies to display.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.
Molnár Tamás a globális „For The Music” platform magyarországi arca, a kampányfotókat párja, Cinthya Dictator, a SONY hivatalos Imaging Creator-a készítette.
A SONY már több mint 70 éve áll azon elköteleződése mellett, miszerint audio termékeivel egy olyan hidat épít a zene alkotói és fogyasztói között, ami garantálja az autentikus zenei élményt. Ennek érdekében jött létre a „For The Music” platform, amely célja a művészeti fejlesztés, a kreatív törekvések támogatása, beleértve a különleges tartalmakat, aktivitásokat, élményeket – mindezt a zenerajongókért.
A „For The Music” egy olyan új audio márkaplatform, amely középpontjában az előadók kreatív látásmódja áll – olyan csúcskategóriás termékek támogatásával, mint a WH-1000XM5 zajszűrős vezeték nélküli fejhallgató, vagy a WF-1000XM5 aktív zajszűrős vezeték nélküli fülhallgató.
A kampány fő célja, hogy a SONY a „For The Music” üzenetét olyan hiteles előadóval együttműködve adja át a magyar fogyasztók számára, akinek művészete harmóniában áll a vállalat értékeivel.
A speciális kollekcióra épülő kommunikáció célja, hogy a hazai művészek és a zene szerelmesei közötti kapcsolat még erősebb legyen, így a márka egy magyar zenésszel, Molnár Tamással működik együtt a kampány során. Tamás mindennapjai összeforrtak a zenével az elmúlt évtizedben, tehetségét idén az Artisjus elismerte azzal, hogy 2023-ban őt választották az „Év könnyűzenei szövegírójának”.
Mivel a „For The Music” platformhoz tartozó termékek felső kategóriás, zajszűrő technológiával rendelkező fej- és fülhallgatók, fontos, hogy a választott magyar zenész is a megfelelő értékeket képviselje.
“Büszke vagyok rá, hogy engem választottak a SONY új kampányának arcaként. A fej- és fülhallgatók ereje kompromisszummentes hangzás, a kiemelkedő zajszűrés és a lenyűgöző design háromszögében rejlik”- mondta Molnár Tamás.
A „For The Music” kampányban Tamást és a SONY közös munkáját támogatva részt vett a zenész párja, a modell és fotóművész, a Sony hivatalos Imaging Creator-a, Cinthya Dictator is.
„Nagyon örülök, hogy hivatalos Sony creatorként én fotózhattam a kampányt, aminek Tomi az arca. Az új Sony Alpha 7RM V vázam első akciója volt ez, amit a kedvenc GM 50 1.2-es objektívemmel hoztam összhangba. Szerencsésnek érzem magam, és persze szuper büszke vagyok Tomira, hiszen az a minőség, amit a zenében ő képvisel, a Sony számára is megkérdőjelezhetetlen”- emelte ki Cinthya Dictator.
„Mindenképpen olyan előadót kerestünk, aki meg tudja szólítani a magyar fogyasztókat és aki hitelesen tudja képviselni a SONY értékeit. Tomival ez tökéletesen megvalósul, a fényképeket és a kulisszák mögé betekintő videókat pedig Cinthya kreativitása teszi egyedivé.”– mondta Csószity Eszter, Sony Channel Manager-e.
Molnár Tamás, az egykori Anti Fitness Club és Jetlag zenekarok alapítója és Cinthya Dictator közös kreatív látásmódja segít abban, hogy a SONY „For the Music” platformmal felhívják a fiatalabb generáció figyelmét a minőségi zenefogyasztásra.
Az integrált kampány október 20-tól december 31-ig tart. Az alapja egy Google és Facebook kampány, amelynek keretein belül online (onsite és offsite) és offline hirdetések futnak majd a SONY, illetve a SONY hivatalos partnereinek a saját weboldalain, közösségimédia-csatornáin hirdetésekkel, valamint egy nyereményjátékra vezetve, melynek során a SONY terméket vásárlók páros belépőjegyet nyerhetnek Molnár Tamás december 27-i koncertjére az Akvárium Klubba.
A kampányt egy offline instore kampánnyal, valamint out-of-home óriásplakát kommunikációval is támogatja a márka.
Impresszum
Tulajdonos: Berta István
A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!
Rendszergazda: Varga Zsolt
e-mail:
bertanyuuz@gmail.com
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.