Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Magyar megoldással indult újra az angol rögbiliga

Szurkolói képküldő alkalmazással erősítették a közösséghez tartozás élményét több zártkapus rögbimérkőzésen is

A magyar fejlesztésű ’Seyu – Együtt a győzelemért!’ szurkolói képküldő alkalmazás is szerepet kapott a többhónapos szünet után újraindult angol rögbi élvonal (Gallagher Premiership Rugby) összecsapásain. A sportágban hatszoros angol bajnok Wasps (Darazsak) hazai mérkőzésein élőben küldhettek fotókat a szurkolók a magyar applikáción keresztül, amelyek a meccs alatt az óriáskivetítőn és a pálya melletti LED falon is megjelentek, így a zárt kapus rendezés ellenére is eljuthattak a játékosokhoz a buzdító üzenetek.

Felértékelődtek a digitális megoldások az életéért küzdő sportvilágban

Habár a reflektorfényben lévő európai labdarúgás idénye a Bajnokok Ligája döntőjével sikeresen befejeződött, a legtöbb sportág még továbbra is az újraindulás nehézségeivel küzd. Erre példa az Egyesült Királyságban kiemelkedően népszerű rögbi liga is, ahol március óta először rendezhettek mérkőzést, a vírushelyzet miatt továbbra is szurkolók nélkül. „Mivel a drukkerek számos országban még jó ideig nem látogathatnak ki a meccsekre, nemzetközi szinten felértékelődtek azok a távoli szurkolókat bevonó megoldások, amelyek növelik a helytől független buzdítás és közösséghez tartozás élményét” – mondta Vecsernyés Tamás, aSeyu Solutions ügyvezetője. Hozzátette: „A Wasps az egyik legnépszerűbb és legsikeresebb angol rögbicsapatként azzal a feladattal keresett meg minket, hogy a szolgáltatásunkkal lehetőséget adjunk az otthoni szurkolók aktívabb részvételre. Már az első meccsen rengeteg buzdító üzenet és szelfi érkezett, amit a játékosok, a stábtagok, és a televíziónézők is élőben láthattak, így sikerült visszacsempészni számukra a meccsnapi szurkolás hangulatát.”

Nemcsak a szurkolók, hanem a szponzorok is előnyt kovácsolhatnak a technológiából

A Wasps a világ legnagyobb, rögbiklub által tulajdonolt létesítményében, a 32 ezres Coventry-i Ricoh Arénában rendezi a mérkőzéseit. Az óriáskivetítőn és a LED falakon értékesíthető szabad felületek kiemelkedő bevételt biztosítanak a csapat részére, amelyek most, a zárt kapus rendezések miatt sokat veszítettek értékükből. Erre nyújtanak alternatívát a digitális és online megoldások. „A Seyu nemcsak egy szórakoztató alkalmazás, hanem egy olyan informatikai megoldás is, melynek segítségével a szponzoráló partnerek több bevételt generálhatnak azáltal, hogy pozitív érzelmi élményben részesítik a rajongókat, ezáltal létrehozva a kapcsolatot a szurkolók és a márkák között.” – mondta Németh Márk, a Seyu Solutions értékesítési vezetője, aki a helyszínen segítette a szolgáltatás elindítását.

Hozzátette: „A Wasps esetében is egyszerre három félnek teremtettünk értéket: a szurkolóknak, akik így egy egyedi meccsnapi élménnyel gazdagodtak a kedvenceik mérkőzésén, a klubnak, aki egy új megoldással tudta maga mellett tartani a drukkereket, és a szponzornak, jelen esetben az angol piac legnagyobb mobilszolgáltatójának, aki jól láthatóan és pozitív környezetben jelent meg a célcsoportja körében.”