Lemarad a versenyben, aki nem kínál valódi ügyfélélményt
Első alkalom a KKV szektor számára szabták meg az ügyfélszolgálati napot, ahol arról szólnak majd az előadások, hogy a vállalkozások hogyan tudnak versenyelőnyre szert tenni azáltal, hogy ügyfélfókuszú stratégiát folytatnak. A rendezvényen egy ismert mentalista mutatja be a pozitív hatásgyakorlás eszközeit, de előkerül az AI is, amely segítségével személyesen tehetjük meg az ügyfélkiszolgálást.
A nap során a résztvevők a téma szakértőitől ismerhetik meg a legújabb trendeket, az ügyfélélményhez vezető gyakorlati szakembert.
„Az ügyfélélmény nem más, mint a feleink és a márkánk közötti összes ismert, és ismeretlen interakció érzelmi lenyomata, emléke, ami valamilyen hatást kelt a vásárlóban. Akár tudatosan foglalkozunk vele, akár nem, az, hogy milyen hatást váltunk ki, ha úgy dönt, hogy ügyfeleink elégedettsége, márkánkkal szembeni viselkedését, és ezzel végső soron a profitot.” – fejtette ki Tarsoly Norbert üzletfejlesztési stratégia . – „Éppen ezért az visszatartásának és a maradandó vásárlói élmény kialakításának elengedhetetlen része a pozitív hatásgyakorlás, ami a mi művészetünk alapja is. – emelte ki Holcz Gábor, többszörös magyar és nemzetközi nagydíjas bűvész, mentalista. – A színpadon közösen megmutatjuk, hogy melyek a pozitív hatások azon eszközei, amelyek segítségével az első számú opcióvá léphetünk elő az ügyfeleink fejében”
Friss kutatási eredményekkel és ügyfélélet tervezési gyakorlatokkal várják a résztvevőket
Klenovszki János szociológus, az NRC Market Research Ltd. ügyvezető tulajdonosa a Floow Dayen először bemutatni egy friss kutatás eredményeit a vásárlói élménnyel kapcsolatban. Mi alapján döntenek a vásárlók? Hogyan választanak? Miért váltanak szolgáltatót? Ez is kiderül a legfrissebb kutatásokból.
„Az ügyfélnek a vállalattal, márkával való tapasztalatai és élményei az első találkozástól, a vásárláson át az „elválásig” tartanak. Nem elég az értékesítés pillanatában kiemelkedő élményt nyújtani” – nyújtott egy kis ízelítőt előadásából Káli György service designer, a Humanize.studio társalapítója , akinek segítségével bepillantást nyerhetünk az ügyféléletút tervezési gyakorlatába.
A pozitív értékelések és az AI ügyfél is részt vesz a konferencián
Az online vásárlók 88%-a megnézi a terméket, márkával kapcsolatos véleményeket a vásárlás előtt. 67%-uk már 1-3 negatív véleménye elolvasása után elriad, és inkább átnézi a verseny kínálatát is. ezért vagyunk Duchai Márta értékelésspecialista, az ÉrtékelésTUNING alapítója az ügyfélértékelések jelentőségét feszegeti majd. Célja cég abban segíteni a vállalkozásokat, hogy minél több pozitív értékelést gyűjtsenek be mind a márkájukkal kapcsolatban.
„Az AI ma már megkerülhetetlen tényező nemcsak a marketingben és értékesítésben, de a professzionális ügyfélkiszolgálásban is” – mutat rá előadásában Horváth-Takács Mónika AI-szakértő, hatékonyságnövelési specialista , aki azt is megmutatja, hogyan tehetjük meg személyesen az ügyfélszolgálatot, és így teremthetünk maradandóbb élményt az élménynek extra erőforrás nélkül.
A Business Flow 8es eseményein az üzleti élet legkiválóbb és legmeghatározóbb előadói osztják meg tudásukat a résztvevőkkel.
„Azoknak teremt komoly értéket a november 15-i Floow Day, akik felismerték, hogy a vállalkozásuk stabilizálásához és a versenyelőny megteremtéséhez a valódi értékteremtés és emelt szintű ügyfélkiszolgáláson keresztül vezet az út” – tette hozzá Tarsoly Norbert.