Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Lemarad a versenyben, aki nem kínál valódi ügyfélélményt

Első alkalom a KKV szektor számára szabták meg az ügyfélszolgálati napot, ahol arról szólnak majd az előadások, hogy a vállalkozások hogyan tudnak versenyelőnyre szert tenni azáltal, hogy ügyfélfókuszú stratégiát folytatnak. A rendezvényen egy ismert mentalista mutatja be a pozitív hatásgyakorlás eszközeit, de előkerül az AI is, amely segítségével személyesen tehetjük meg az ügyfélkiszolgálást.

A nap során a résztvevők a téma szakértőitől ismerhetik meg a legújabb trendeket, az ügyfélélményhez vezető gyakorlati szakembert.

„Az ügyfélélmény nem más, mint a feleink és a márkánk közötti összes ismert, és ismeretlen interakció érzelmi lenyomata, emléke, ami valamilyen hatást kelt a vásárlóban. Akár tudatosan foglalkozunk vele, akár nem, az, hogy milyen hatást váltunk ki, ha úgy dönt, hogy ügyfeleink elégedettsége, márkánkkal szembeni viselkedését, és ezzel végső soron a profitot.” – fejtette ki Tarsoly Norbert üzletfejlesztési stratégia . – „Éppen ezért az visszatartásának és a maradandó vásárlói élmény kialakításának elengedhetetlen része a pozitív hatásgyakorlás, ami a mi művészetünk alapja is. – emelte ki Holcz Gábor, többszörös magyar és nemzetközi nagydíjas bűvész, mentalista. – A színpadon közösen megmutatjuk, hogy melyek a pozitív hatások azon eszközei, amelyek segítségével az első számú opcióvá léphetünk elő az ügyfeleink fejében”

Friss kutatási eredményekkel és ügyfélélet tervezési gyakorlatokkal várják a résztvevőket

Klenovszki János szociológus, az NRC Market Research Ltd. ügyvezető tulajdonosa a Floow Dayen először bemutatni egy friss kutatás eredményeit a vásárlói élménnyel kapcsolatban. Mi alapján döntenek a vásárlók? Hogyan választanak? Miért váltanak szolgáltatót? Ez is kiderül a legfrissebb kutatásokból.

„Az ügyfélnek a vállalattal, márkával való tapasztalatai és élményei az első találkozástól, a vásárláson át az „elválásig” tartanak. Nem elég az értékesítés pillanatában kiemelkedő élményt nyújtani” – nyújtott egy kis ízelítőt előadásából Káli György service designer, a Humanize.studio társalapítója , akinek segítségével bepillantást nyerhetünk az ügyféléletút tervezési gyakorlatába.

A pozitív értékelések és az AI ügyfél is részt vesz a konferencián

Az online vásárlók 88%-a megnézi a terméket, márkával kapcsolatos véleményeket a vásárlás előtt. 67%-uk már 1-3 negatív véleménye elolvasása után elriad, és inkább átnézi a verseny kínálatát is. ezért vagyunk Duchai Márta értékelésspecialista, az ÉrtékelésTUNING alapítója az ügyfélértékelések jelentőségét feszegeti majd. Célja cég abban segíteni a vállalkozásokat, hogy minél több pozitív értékelést gyűjtsenek be mind a márkájukkal kapcsolatban.

„Az AI ma már megkerülhetetlen tényező nemcsak a marketingben és értékesítésben, de a professzionális ügyfélkiszolgálásban is” – mutat rá előadásában Horváth-Takács Mónika AI-szakértő, hatékonyságnövelési specialista , aki azt is megmutatja, hogyan tehetjük meg személyesen az ügyfélszolgálatot, és így teremthetünk maradandóbb élményt az élménynek extra erőforrás nélkül.

A Business Flow 8es eseményein az üzleti élet legkiválóbb és legmeghatározóbb előadói osztják meg tudásukat a résztvevőkkel.
„Azoknak teremt komoly értéket a november 15-i Floow Day, akik felismerték, hogy a vállalkozásuk stabilizálásához és a versenyelőny megteremtéséhez a valódi értékteremtés és emelt szintű ügyfélkiszolgáláson keresztül vezet az út” – tette hozzá Tarsoly Norbert.