Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A lehetetlen határait feszegeti a Toyota?

Mobilitási vállalatként, egyben a világ legzöldebbnek és leginnovatívabbnak tartott autógyártójaként és a társadalmi felelősségvállalás számos területén komoly erőfeszítéseket tevő vállalatként a Toyota szilárdan hisz abban, hogy a mozgás szabadsága mindenkinek jár. Az világelső japán autógyártó azzal a céllal vezeti be “Vágj bele a lehetetlenbe” nevű globális vállalati kampányát, hogy inspirálja a Toyota alkalmazottait, partnereit és vásárlóit, összekapcsolva őket a vállalat alapvető hitvallásaival. Az egyre gyorsuló technológiai és környezetvédelmi fejlesztések korában e kezdeményezés érzékletesen fejezi ki a Toyota elköteleződését egy olyan befogadó és fenntartható társadalom megteremtése iránt, amelyben mindenkinek lehetősége nyílik arra, hogy a lehetetlen határait feszegesse.

A világ vezető környezetbarát hibrid prémium márkájaként ismert Lexust is jegyző Toyota azt vallja, hogy a mobilitás nem csupán autós fogalom, sokkal inkább a kihívások legyőzését és az álmok valóra váltását jelenti. A “Vágj bele a lehetetlenbe” kampány ezeket az értékeket helyezi a középpontba, rávilágítva a vállalat egyik legfőbb törekvésére, amely szerint a mozgás szabadsága mindenkinek jár. Az autógyártó szemléletét az alábbi linken látható hangulatos videó kiválóan érzékelteti: https://www.youtube.com/watch?v=BaTiY6R3c0g

Ezt a szemléletet az összes részvényesünkkel és vásárlónkkal meg kívánjuk osztani, így együtt vághatunk neki a kihívásnak.” – fejti ki Akio Toyoda, a Toyota elnöke.

Szövőgépgyártó vállalatként való megalakulása óta a Toyotát mindig is erős társadalmi felelősségvállalás jellemezte. Hosszú létezése alatt a cég olyan innovatív, vezető autógyártóvá nőtte ki magát, amely a Prius hibrid húsz évvel ezelőtti, majd a Mirai hidrogén üzemanyagcellás modell közelmúltbéli bevezetésével tömegtermékké tette az elektromos járműveket. A Toyota úgy tekint az alternatív hajtásláncokra, az önvezető autókra, a mobilitás-szolgáltatási megoldásokra és a robottechnológiákra, mint olyan lehetőségekre, amelyek segítik az emberek helyváltoztatását, valamint a vállalat átalakítását.

Az olimpiai és paralimpiai játékok globális partnereként a Toyota elsődleges célja, hogy a sporton keresztül közreműködjön egy diszkriminációtól mentes társadalom megteremtésében, valamint hogy a mobilitás által hozzájáruljon a fenntartható társadalom létrejöttéhez. A folyamatos fejlődés és a mások megbecsülése a Toyota értékrendjében az elsők között szerepel, és ez a motívum sajátja az olimpiai játékoknak is, ahol az a cél, hogy az egész világ barátságban, szolidaritásban ünnepelje az emberi teljesítőképesség egyik legmagasabb szintű megnyilvánulását.

A Toyota történetében mindig is az innováció és a szenvedély, valamint a határok folyamatos feszegetése volt az, ami lehetségessé tette a lehetetlent. Ma az autóipar láthatóan drámai változásokon megy át, és a Toyota most is eltökélt abban, hogy minél kiválóbb járműveket gyártson. Ugyanennyire fontos számunkra a mobilitási megoldások fejlesztése, hiszen ezek által élvezhetőbbé válhat az élet, és számunkra fontos, hogy száz éves vagy akár még nagyobb távlatokban gondolkodva is kivegyük a részünket egy jobb társadalom létrehozásából. Ahhoz, hogy mindez megtörténhessen, nem elégedhetünk meg a hagyományos járművekben rejlő lehetőségekkel, hanem olyan új mobilitási formákban kell gondolkodnunk, amelyek túljutnak a jelen akadályain, és megoldják a holnap problémáit. Ez az álom és a folyamatos fejlődés szelleme közös bennünk és az olimpikonokban, illetve paralimpikonokban, akik nap mint nap a saját teljesítőképességük határait feszegetik. Remélem, hogy az olimpiai és paralimpiai játékok lehetőséget teremtenek minden, a Toyotához kapcsolódó fél számára, hogy kihívják a lehetetlent, és szembeszálljanak saját korlátaikkal.” – teszi hozzá Akio Toyoda.

Az olimpiai játékok első számú mobilitási szponzoraként a Toyota mobilitás szolgáltatásokkal és logisztikai szakértelemmel is támogatja a játékokat. A „Mobilitást mindenkinek!” című első “Vágj bele a lehetetlenbe” film megható és torokszorítóan inspiráló példák mellett szállítmányozási megoldásokat, új generációs mobilitási lehetőségeket, valamint haladó technológiákat mutat be. A nem mindennapi rövidfilm az alábbi linken tekinthető meg: https://www.youtube.com/watch?v=Hd_xZmJd1W8

Ezen felül a “Vágj bele a lehetetlenbe” kampány változatos, célzott programokat kínál a munkatársak, kereskedők, illetve vásárlók számára. A vállalat további együttműködést tervez a Toyota Mobilitási Alapítvánnyal, amely a városi szállítmányozás által támasztott kihívások megoldására, valamint az emberek személyes mobilitásának kibővítésére jött létre.

A Toyota a projektet új honlappal is támogatja, melynek címe www.MobilityForAll.com. Az amerikai National Center for Accessible Media (NCAM) nyújtott támogatást az oldal kialakításához, amit szakaszokban tesznek elérhetővé, és úgy építették fel, hogy a különböző fogyatékkal élők is akadálytalanul élvezhessék a tartalmát. A kódolásnak és a testre szabott tulajdonságoknak köszönhetően a látás-, hallás-, vagy mozgássérültek, illetve a kognitív hiányosságokkal élők is (azaz tényleg mindenki) korlátozás nélkül használhatja a honlapot.

A „Vágj bele a lehetetlenbe” kampány bevezetése, valamint az olimpiai és paralimpiai játékokkal való partnerség létrejötte alkalmából a Toyota Athénban, az olimpiai szellem szülőhazájának fővárosában rendezte meg első Toyota Mobility elnevezésű találkozóját, a városban, amely a modern olimpiai játékoknak is először adott otthont. A rendezvény során a résztvevők élő beszélgetéseket láthattak Akio Toyodával, Didier Leroy-jal, a Toyota ügyvezető alelnökével, globális véleményvezérekkel, valamint olimpikonokkal és paralimpikonokkal. A találkozó fő témája a mobilitás volt, amit a beszélgetések mind a szociális és fizikai jóllét, mind a sport perspektívájából körüljártak, sőt a technológiai fejlesztések és kutatások szemszögéből is megvizsgáltak. A találkozóról az alábbi linken tekinthető meg videó: https://www.youtube.com/watch?v=LPwG2l2c16g