Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Lázba hozta a lakásvásárlókat a Café Communications

Alig egy hónap alatt több mint hatszázezer megtekintést értek el az OTP Bank lakásvásárlókat megcélzó „Hello Otthon” branded content videói. Az első lakást vásárlókat, a nagyobb otthonba költözőket és a befektetési szándékkal keresgélőket egyaránt megszólították a Café Communications által gyártott kisfilmek, amelyekben egyedi, személyes hangulatú történeteken keresztül járták körbe a lakásvásárláskor felmerülő dilemmákat, kihívásokat és kérdéseket.
A „Hello Otthon” integrált kampány az idei év kiemelt, több hónapos aktivitása az OTP Banknak. A hitelintézet az érdeklődés felfutását látva ebben az évben olyan online platformon építkező edukációs, üzlettámogató kommunikációt akart megvalósítani, amely szórakoztató és tanulságos módon veszi górcső alá a lakásvásárlás szempontjait.
A kreatív megvalósítás feladatát a Café Communications kapta, és az ügynökség szakemberei már a kezdettől fogva a márkanagykövetek bevonásával megvalósított kampányban gondolkoztak. Az volt a céljuk, hogy a legkülönbözőbb élethelyzetben lévőket, illetve korosztályokat egyaránt megszólítsák a videó-sorozattal, amelyben éppúgy megoldást kerestek az első kislakásukra gyűjtőknek, mint a kisebből nagyobba költözőknek, illetve a befektetési céllal vásárlóknak. Ennek megfelelően választottak ki az ügynökség szakemberei három népszerű, véleményformáló híres embert, akiknek a történetein keresztül jobban meg lehetett fogni az eltérő dilemmákat, kihívásokat, amelyek a potenciális vevőket a valóságban is foglalkoztatják. Mindenkivel 3-3 videót forgattak, amelyeket folyamatosan elérhetővé tesznek a hellootthon.hu weboldalon, illetve az OTP Bank YouTube és Facebook oldalán.

Az eddig megjelent 5 videó várakozásokon felül teljesített. A több mint 600 ezer megtekintés mellett a legnagyobb eredményt mégis leginkább az jelentette, hogy a lakásvásárlás témáját, kihívásait az online történetmesélés segítségével olyan egyedi, tartalom alapú és márkázott videó-sorozaton keresztül sikerült bemutatni, ami széles körben pozitív fogadtatásra talált, és interaktivitásra ösztönözte a nézőket.
A Hello Otthon kampány további videói hamarosan elérhetőek lesznek az OTP Bank márkaoldalán, a hellootthon.hu–n.