Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Kihagyhatatlanná vált a TikTok az idei 1%-os kampányokból

A TikTok jelenleg a legdinamikusabb platform arra, hogy az 1%-os kampányok valóban célt érjenek. Kiváló példa erre az Intren és a Human Dialog közös projektje, amiben az Országos Mentőszolgálat Alapítványt és a Bátor Tábort támogatták.

Egy igazán hatékony kampány tervezése adat alapon történik. Az Intren a civil szervezetek kampányainak  tervezése során a valóban releváns felhasználókat térképezte fel, majd úgy alakította a stratégiát, hogy a márka üzeneteit a jelenleg erre a célra legalkalmasabb platformokon jelenítsék meg, mind organikus – mind fizetett hirdetési vonalon. 

Az elmúlt hónapokban egyértelművé vált, hogy a TikTok az a szórakoztató platform, ahol nagyon könnyen lehet robbanásszerű sikereket elérni az 1%-os kampányok terjesztésében. A közösségi médiahálózat ráadásul kiváló lehetőséget kínál a nonprofit szervezetek számára, hogy személyesebb és közvetlenebb kapcsolatot teremtsenek a fiatalabb közönséggel. Az Országos Mentőszolgálat és a Bátor Tábor kampányában a jelenlegi TikTok trendeket követő rövid, gyors, humoros videók készültek, amik kimondottan a célcsoport aktivizálásra lettek optimalizálva, kiemelkedően jó eredményekkel. “Közel 8 millió alkalommal jelentek meg a hirdetéseink, erőteljesen pozitív felhasználói visszajelzésekkel.” – számol be róla Buza Balázs, az Intren digitális stratégiai tervezője.

“Az 1%-os kampányt érdemes elkezdeni attól a pillanattól, amikor a felhasználók rendelkezési felülete elérhetővé válik. Nem elég pusztán a kiemelt időszakban kampányolni, amennyiben van lehetőségünk, meg kell ágyazni a konverzióknak, és minél előbb elhinteni az embereknek, miért ügyfeleink részére ajánlják fel adójuk 1%-át.” – állítja Buza Balázs. Buza Balázs szerint az “aktív” időszakot sem lehet elfelejteni: az adóbevallás, mint konverzió a platform élesedésétől május 20-ig bármikor végbe mehet, a cél pedig az, hogy az azt megelőző időszakban minél több alkalommal, minél nagyobb bevonódással legyenek  megszólítva a felhasználók az éppen leghatásosabban működő platformokon, hogy ne legyen kérdés hova megy az 1%. 

A sikeres kampánynak az is komoly kulcsa, hogy nem egy rövid távú együttműködésről beszélünk. A közös munka több éve töretlen a digitális ügynökség és a két civil szervezet között.  A nonprofit szervezetek tekintetében alapvető faktor a pénz. Mivel kevés a büdzsé, kiemelten fontos, hogy minden egyes kampányra fordított forint a lehető legnagyobb hatásfokkal, a megfelelő platformon, a megfelelő üzenet eljuttatására legyen fordítva. Ez pedig nem működik tudatos építkezés nélkül.