Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Kiemelkedő környezetvédelmi tevékenységéért kapott elismerést a L’Oréal

A L’Oréal, a tavalyi év után idén is „AAA” minősítést kapott a CDP-től

A L’Oréal világ szinten vezető szerepet tölt be a fenntartható vállalati működésben. A CDP (Carbon Disclosure Project) független, nemzetközi, környezetvédelmi minősítő szervezet által vizsgált mindhárom területen – éghajlat, víz, erdők – „A”-listás besorolást szerzett. A L’Oréalon kívül világszerte csupán egy vállalatnak sikerült hasonló teljesítményt elérnie.

A CDP a vállalatok környezetvédelmi teljesítményét vizsgálja a klímavédelem, a fenntartható vízgazdálkodás és az erdőirtás elleni küzdelem területein. Ezeken belül több mint 3000 vállalatot értékelnek „A-D” minősítéssel. Az „A” listára kizárólag a legjobbak kerülhetnek fel. A non-profit szervezet az idén először mindhárom területen egyszerre tette közzé a vállalati értékeléseket, ezzel is hangsúlyozva, hogy a fenntarthatóságban is fontos a holisztikus megközelítés.

Az előző riportévben a széndioxid-kibocsátás csökkentéséért, a felelős vízgazdálkodásért és beszerzési láncában az erdőirtás elleni küzdelemért folytatott tevékenységével érdemelte ki a L’Oréal a CDP legmagasabb minősítését mindhárom területen. Mindössze két olyan vállalat van a világon, amely mindhárom területen megszerezte a CDP legjobb, „A” minősítését – ebből az egyik a L’Oréal.

Büszkeséggel tölt el minket, hogy azon két vállalat közé tartozhatunk, akik mindhárom területen a legkiemelkedőbb „A” minősítést nyerték el. 2020-ra kitűzött céljaink félidejéhez érve a L’Oréal már mélyreható átalakulást hajtott végre, azért hogy elérjük a magunk elé kitűzött ambiciózus célokat, különösen az éghajlat védelme, a fenntartható vízgazdálkodás és az erdőírtás elleni küzdelem területén. Ez az elismerés arra bátorít bennünket, hogy még messzebbre tekintsünk.” – mondta Jean-Paul Agon, a L’Oréal vezérigazgatója.

Idén 160 globális vállalat kapott „A” minősítést az éghajlat, a víz illetve az erdők védelméért folytatott tevékenységéért. Összességében több ezer cég kérte éves környezetvédelmi jelentésének vizsgálatát a CDP-től, hogy egy független harmadik fél értékelje azt saját pontozási rendszere alapján.

Gratulálunk minden olyan vállalatnak, amelynek sikerült felkerülnie az idei „A” listára. Jó látni, hogy milyen sokan igyekeznek csökkenteni a környezeti problémákat, és nyitnak egy fenntartható gazdaság felé. Ezek a cégek viszik előre azt a folyamatot, amellyel környezetvédelmi fordulópont felé tartunk” – mondta Paul Dickinson a CDP elnöke.

Az „A” lista és a vállalatok teljes pontozása elérhető a CDP honlapján: https://www.cdp.net/en/scores-2017

A cégek pontszámaival egy napon tették közzé a CDP egy másik, a vállalatok klímavédelmi tevékenységét követő jelentését – amit immár második alkalommal adtak ki. Az idei értékelésből kiderül, hogy több cég vállalt nagyratörő, hosszú távú célokat a klímavédelemben, a széndioxid kibocsátás csökkentésével pedig együtt jár, hogy új, innovatív termékek és eszközök jelennek meg.

A L’Oréalról

A L’Oréal több mint 100 éve elkötelezett a szépség iránt. Egyedülálló nemzetközi portfoliójában 34 nemzetközi, sokszínű és egymást kiegészítő márka szerepel. A csoport 2016-ban 25,8 milliárd eurós forgalmat generált és 89,300 munkavállalót alkalmaz világszerte. A világ vezető kozmetikai vállalataként a L’Oréal minden disztribúciós szektorban jelen van: közönségpiac, drogériák, gyógyszertárak, fodrászszalonok, repülőtéri üzletek, illetve saját márkaboltok.

Kutatás és fejlesztés, valamint egy 3870 főből álló elkötelezett kutatócsapat alkotják a L’Oréal stratégiájának szívét, azon dolgozva, hogy a világ minden táján kielégítsék a szépség iránti igényeket.

A L’Oréal fenntarthatósági elköteleződése, a „Sharing Beauty With All” ambiciózus fenntartható fejlődési célokat tűz ki 2020-ig a Csoport teljes értékláncán keresztül. www.loreal.com

A „Sharing Beauty With All” programról itt: http://sharingbeautywithall.loreal.com, a klímavédelmi tevékenységről itt: http://sharingbeauty.com/co2-emissions, a vízről itt: http://sharingbeauty.com/water, az erdőirtás elleni küzdelemről itt: http://sharingbeauty.com/zero-deforestation található bővebb információ.