Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Kiderült, mit gondolnak a hazai autósok a közlekedési kultúráról és a szervizekről

Büntetés helyett jutalmazást, egyszerűbb szervizfoglalást, és átlátható szervizfolyamatot szeretnének a magyar autósok. Az nDRU kutatása a közlekedési szokások mellett a szervizelésről és a mindennapi autós nehézségekről is kérdezte az autótulajdonosokat.

A startup vállalkozás 2024 júniusától online végzett felmérés, amely több száz magyar autós válaszol. A kutatás három témát vizsgált: a közlekedés körülményeit, a szervizeléshez kapcsolódó tapasztalatokat, valamint az autósok mindennapi üzemeltetési kihívásait.

A válaszadók 57 százalékos büntetés helyett szívesebben fogadnak olyan közlekedésszervezési megoldásokat, amelyek a szabályosan közlekedőket, 35 százalékos rendőri jelenlétet fokozzák, 28 százalékos pedig a szabályszegéseket feltáró kamerarendszerek fontosságát emelik ki.

Átláthatóság a szervizekben

Az autószervizelésnél a válaszadók 7 százaléka a minőségi előnyi előtérbe az árral szemben, és jellemzően 100–300 ezer forintot költenek évente karbantartására, még nagyobb transzparenciát szeretnének autójuk szervize során. Jelentős igény lenne a tételes online árajánlatok és a javítás közben feltárt hibák képi dokumentációja iránt. A válaszadók 58,6 százaléka évente egyszer vagy kétszer viszi az autóját szervizbe.

Az autótulajdonosok 26 százaléka bizonytalan abban, hova fordulhat a mindennapi autózással kapcsolatos problémák, és sokuknak gondot okoz akár egy időpontfoglalás is a szervizbe, akár bizonyos alapvető karbantartási feladatok (olajcsere, gumicsere) elvégzése.

Parkolási nehézségek

A parkolási problémák között a legégetőbbnek a szabad parkolóhely megtalálása (79%) bizonyult, ezt követi a parkolási díjak magas költsége (63%), illetve a túl szűk parkolóhelyek (34%).

A felmérés szerint a feltárt problémák és kihívások azt támasztják alá, hogy az autósoknak van olyan megoldás, amely egyszerűen elérhető és könnyen érthető tájékoztatást kínál megbízható szervizekről, segít nyomon követni a műszaki vizsga- és karbantartási határidőket, műszaki problémákat, baleseteket. esetleg kínál egyszerű és gyors segítség hívására. A részletes eredmények elérhetők ahttps://www.drivendru.com/autozas-felmeres-2024 weboldalon.

Autós ügyek egyetlen applikációval

A magyar autós applikáció segítségével az autósok országszerte egy helyen intézni autózással kapcsolatos ügyeiket: egyszerűen foglalható időpontot több mint 92 szervizbe, autómosóba vagy cserére, kereshetnek és rendelhetnek különböző kedvezményes gumiszolgáltatásokat, az autós költségeket is nyomon tudják és nyomják. legolcsóbb hazai mobilparkolást, valamint autópálya matricát is vehetnek.

Az autós szolgáltatók számára egy platformot is biztosít, ahol telefonálás nélkül fogadhatják ügyfeleik foglalásait, kezelhetik naptárukat, munkalapjaikat, valamint leegyszerűsíthetik fizetési és számlázási folyamataikat.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!