Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Kibővített ügyfélszolgálatot indít a Samsung


A Samsung a járványügyi védekezés megkönnyítése érdekében bővíti a garanciális mobilkészülékeihez kötődő szolgáltatásait. A vállalat számára kiemelten fontos a felhasználók egészsége, ezért több intézkedése mellett kiterjeszti a vevőszolgálat működését március 25-től, egészen visszavonásig, ahogy a járványügyi helyzet megkívánja. Az új lehetőségek között elérhető lesz telefonos ügyintézésen kívül a mobilkészülékek ingyenes el- és visszaszállítása.


Az új szolgáltatásokat minden garanciális Samsung mobiltermék tulajdonosa kérheti a vállalat Ügyfélszolgálatától, így a hatóságok ajánlásait betartva, otthonról is elintézhetik a készülékek javítását. Amennyiben a felhasználók problémájára a Távoli Segítségnyújtás nem talál megoldást, az otthonuk kényelméből kérhetik a meghibásodott mobileszköz biztonságos elszállítását és szervizelését.


A felhasználók a vállalat szállító partnerével való egyeztetés után otthonukból elszállíttathatják a mobilkészüléküket, amelyet használatra készen és fertőtlenítve kapnak vissza, miután a Samsung szakemberi elvégezték a szükséges javításokat. Az új szolgáltatással elkerülhető a fölösleges utazás, sorban állás és az esetleges kontaktus, így nyújt biztonságos alternatívát.


„Célunk, hogy minden helyzetben az elérhető legjobb szolgáltatást nyújtsuk a felhasználóknak, így partnereinkkel együttműködve szeretnék megkönnyíteni és biztonságosabbá tenni a mobilkészülékek garanciális javítását is – mondta el Kunos Balázs, a Samsung Magyarország alelnöke. – Jelen helyzetben a digitális eszközök használatán nagyobb hangsúly lehet, éppen ezért felkészültünk arra, hogy széleskörű támogatást nyújtsunk felhasználóinknak a készülékek karbantartásában is.”
A Samsung Ügyfélszolgálata és online szolgáltatásai a https://www.samsung.com/hu/support/ weboldalon és a 06 80 726 7864 telefonszámon érhetők el.