We use cookies to enhance your browsing experience, serve personalized ads or content, and analyze our traffic. By clicking "Accept All", you consent to our use of cookies.
Customize Consent Preferences
We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ...
Always Active
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
No cookies to display.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
No cookies to display.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
No cookies to display.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
No cookies to display.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.
Minden eddiginél szélesebb, funkcionális és jól variálható termékpalettával készült a sportolói és szurkolói szemmel egyaránt eseménydús 2024-es évre a legnépszerűbb magyar sportruházati márka. A kollekciót, amelynek középpontjában a labdarúgó Eb és a nyári ötkarikás játékok állnak, olimpiai-, világ- és Európa-bajnokok részvételével mutatták be egy dunai hajón.
„Szeretek kényelmes, sportos és divatos ruhákban lenni, szeretem a különleges színeket és az egyedi grafikákat. Cipőben a legfontosabb a kényelem, de az sem másodlagos, hogy jól mutasson, amikor felveszem, és a Dorkoban ezeket mind megtaláltam” – mondtaCseh László négyszeres olimpiai ezüstérmes-, többszörös világ- és Európa-bajnok úszó.
Az idei év kiemelkedő sporteseményeire készülve a szurkolói szellemet és a sport szeretetét élteti a most 10 éves Dorko. A Hungary kollekció az eddigi legfontosabb mérföldkövet jelenti, a hazai sportolók bevonásával évről évre fejlesztett termékvonal történetében. Az idei kollekcióval az összefogás és közös gondolkodás egységes formát öltött; mostanra 30 sportszövetség és számos egyéni sportoló inspirálja a magyarokat határon innen és túl. A kollekció bemutatóján részt vett Cseh László, egykori úszófenomén, Gulyás Michelle többszörös világbajnoki ezüstérmes öttusázó, Jansik Szilárd olimpiai bronzérmes, világ- és Európa-bajnok vízilabdázó, Kovács István olimpiai-, világ- és Európa-bajnok ökölvívó, illetve Szász Emese olimpiai bajnok, világ- és Európa-bajnoki ezüstérmes párbajtőrvívó, de az eseményen számos ismert sportoló, sportszövetségek és művészek is képviseltették magukat.
„A szövetség összes korosztálya ezt a márkát viseli, elégedettek vagyunk a termékekkel. A céggel nagyon jó a kapcsolatunk, szeretjük a flexibilitásukat” – mondta Madaras Norbert kétszeres olimpiai- és világbajnok vízilabdázó, a Magyar Vízilabda-szövetség elnöke.
„2024 a sport éve. A magyar labdarúgó-válogatott kijutott az Európa-bajnokságra, legjobb olimpikonjaink pedig a párizsi olimpiára készülnek. A Hungary kollekcióval követjük az álmunkat, hogy minden magyar szövetség és szurkoló magyar márkában legyen. Ez egy olyan kollekció, amiben mindenki, aki felveszi, átérezheti a magyar kiválóság-érzését és azt, hogy mi magyarok összetartozunk. Bár külön-külön is nagyszerű dolgokat tudunk elérni, együtt megállíthatatlanok vagyunk. Innen a szlogen: Egy emberként előre” – tette hozzá Gém Péter, a Dorko márka alapítója.
„A sokrétűen kombinálható termékpalettán belül négy „kapszula-kollekció” jelenik meg. A Pódium a termékcsalád legelegánsabb viselete, a Village kollekciót sportosan elegáns, kényelmes pamut szettek alkotják. A Tréning egy sokféle mozgásformához illeszkedő, funkcionális, jól kombinálható ruházat, a Lokál szurkolói kollekció pedig egy egységes és letisztult, fekete alapszínű ruházat „Magyarország” felirattal. Ráadásul a korábbi uniszex modellektől eltérően az új ruházati termékcsaládban külön női és férfi darabok kaptak helyet, és most először gyerekkollekciók is elérhetőek, így az egész család a számára legideálisabb viseletben szurkolhat, sportolhat” – összegezte Baranyi Gerda, a Hungary termékcsalád vezető tervezője.
A Dorko kínálata a megújult ruházaton kívül számos kiegészítőt és cipőt tartalmaz, így tetőtől talpig nemzeti színekbe öltözhetnek sportolóink és a magyar szurkolók.
Impresszum
Tulajdonos: Berta István
A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!
Rendszergazda: Varga Zsolt
e-mail:
bertanyuuz@gmail.com
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.