Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Inspiráló és szívet dobogtató emberi történeteket mutat be a Toyota

A Nemzetközi Olimpiai Bizottság kiemelt, és a Magyar Olimpiai Bizottság legmagasabb szintű, Platina fokozatú támogatójaként a Toyota szívet dobogtató, a való életből vett emberi történeteket bemutatva igyekszik megosztani az olimpiai és paralimpiai játékok szellemiségét, az emberiség saját határainak leküzdésére való örök törekvését. A megható, nem egyszer torokszorító, drámai sikertörténeteket, amelyek mindannyiunk számára inspirációul szolgálhatnak a mindennapokban a társadalmi felelősségvállalás számos területén is aktív, egyben a világ leginnovatívabb és legzöldebb autógyártójának tartott Toyota azzal az elköteleződéssel állítja párhuzamban, amellyel a vállalat az Toyota az emberi mozgás szolgálatába állítja eszközeit és erőforrásait.

A környezetbarát hibrid modelljei mellett az abszolút zöld, melléktermékként tiszta vizet kibocsátó hidrogén üzemanyagcellás technológiáról, és a balesetek csökkentése érdekében a járműautomatizálás, a robotika és a mesterséges intelligencia területén végzett előrehaladott kutatásairól ismert, a Lexus prémium márkát is jegyző Toyota történetének első globális kampányával az olimpiai és paralimpiai játékokat ünnepli. Fejlődésének és fejlesztéseinek köszönhetően a japán autógyártó mára mobilitás-központú vállalattá vált, s ennek jegyében indította útjára első globális marketingkampányát: a Toyota a „Vágj bele a lehetetlenbe!” kampánnyal ünnepli elmúlt nyolc évét, melynek során az Olimpiai Partner (TOP) program első tagjaként, a mobilitás kategória támogatójaként mindvégig az olimpiai és paralimpiai játékok globális szponzora volt. A „Vágj bele a lehetetlenbe!” kampány a „Mobilitást mindenkinek!” című filmmel indul. Ezt egy száz, a mobilitással kapcsolatos, a való életből származó igaz történetet bemutató sorozat követi: olimpikonok és paralimpikonok osztják meg velünk történetüket, illetve mindenféle korú szereplők, vagyis kisgyermekek és idős emberek is megszólalnak, akiknek nem a sport a fő tevékenységük. A 2018-as téli olimpiai és paralimpiai játékokig tartó időszakban minimum 15 országban fut majd a kampány.

A Toyota küldetése egy határok nélküli társadalom megteremtése, vállalati értékei között pedig első helyen szerepel az alázat, a kemény munka, a kihívások leküzdése és a ’soha ne adjuk fel’ szellemisége. A vállalat történetének első globális kampánya az olimpiai és paralimpiai játékok mellett éppen ezt, a saját korlátainkat legyőző küzdeni akarás szellemiségét ünnepli.” – fogalmaz a kampány kapcsán Varga Zsombor, a Toyota és Lexus márkák magyarországi kommunikációjáért felelős vezetője.

A Toyota globálisan a „Mobilitást mindenkinek!” kreatív projekttel mutatkozik be, ám ezt követően további kilenc szpotot is bemutat. Ezekben a filmekben inspiráló történetek és a Toyota mobilitást segítő termékei lesznek láthatók. A bemutatott produktumok részben további kutatások és fejlesztések céljából létrehozott tanulmányok, részben pedig olyan termékek, melyeket a Toyota piaci bevezetésre szán. A „Vágj bele a lehetetlenbe!” kampány része lesz az az emlékeztető, a televíziós csatornákon is megjelenő, sorozat, amelyben a Toyota mobilitást segítő termékeit, illetve az emberi teljesítőképesség csúcsát megtestesítő sportolókat láthatjuk. A „Vágj bele a lehetetlenbe!” kampány nyomtatott, digitális és out-of-home kreatív elemei segítenek abban, hogy beszélgetéseket kezdjünk arról, hogyan is lássunk hozzá a határok lebontásához, és hogyan teljesítsük be az álmainkat.

A Toyota emellett elindította a http://www.mobilityforall.com/ weboldal is, melyhez az amerikai National Center for Accessible Media (NCAM) nyújtott támogatást. Az oldalt szakaszosan teszik elérhetővé, és felépítése lehetővé teszi, hogy a különböző fogyatékkal élők is akadálytalanul élvezhessék a tartalmát. A beállítások segítségével a kódolásnak és a testre szabott tulajdonságoknak köszönhetően a fogyaték nélküli látogatók, a látás-, hallás-, vagy mozgássérültek, illetve a kognitív hiányosságokkal élők egyaránt élvezhetik az oldalt.

Csak néhány név a 16 kiváló sportoló közül, akik szerepelnek a kampány első, „Mobilitást mindenkinek!” filmjeiben: Tatyana McFadden, a világ első számú kerekesszékes versenyzője, aki öt paralimpia során 17 érmet szerzett az Egyesült Államoknak; Brad Snyder, amerikai paralimpiai úszó, a Haditengerészeti Akadémia úszócsapatának korábbi kapitánya, aki 2016-ban, a riói olimpián három aranyérmet szerzett; Rami Anis, szír úszó, a Menekültek Olimpiai Csapatának tagja a 2016-os riói olimpiai játékokon.

Két megható és inspiráló videó mér most megtekinthető. Tatyana kisfilmje a következő linken érhető el: https://www.youtube.com/watch?v=4llaf-eIQFk

Sudarsham Gautam kisfilmje az következő linken látható: https://www.youtube.com/watch?v=xUMOWCSAb4Y

A „Vágj bele a lehetetlenbe!” kampányt támogató, a megjelenés időpontjában a már aktív digitális és közösségimédia-megoldások ezen felül többek között az alábbi elemeket tartalmazzák:

Add tovább a kihívást

A lehetetlent csak úgy lehet legyőzni, ha célokat tűzünk ki magunk elé, és azokat hangosan ki is mondjuk, ezért a Toyota arra ösztönzi a fogyasztókat, valamint csapatának tagjait, hogy osszák meg és adják tovább a lehetetlenről megfogalmazott állításukat, így a világ minden táján mások is kedvet kaphatnak, hogy próbára tegyék magukat. Ennek eszközéül szolgál majd a https://relayyourchallenge.com weboldal.

Az alábbi videó ennek az aktivitásnak a szellemiségét mutatja be: https://www.youtube.com/watch?v=R4W5b95r6vg

Lehetetlen történetek

Az inspiráló, elmélyült és hosszabb videókban 10 embert láthatunk 10 országból, akik mindannyian a lehetetlenre vállalkoztak. A sorozat első négy filmje már most, a kampány indulásakor is látható. A dokumentumfilmek a szereplők lehetetlen küldetéseinek bemutatásával mélyebb értelmet közvetítenek a Toyota jövőképével kapcsolatban.

Az első film, ami a következő linken tekintető meg: https://www.youtube.com/watch?v=XChiUOxt5wY a háromszorosan amputált Mike újrakezdését mutatja be. A második filmben ami a következő linken látható, Mike részt vesz új élete első Marathon futásán: https://www.youtube.com/watch?v=CSQaFVkgjgY.

A harmadik filmen kerekesszékes James felkészülését láthatjuk egy Marathon versenyre: https://www.youtube.com/watch?v=FBJgyhMcwFE , míg a negyediken maga a verseny tekinthető meg: https://www.youtube.com/watch?v=OEQBZ4Kuch0

A Toyotánál azért használjuk ki az új technológiákban rejlő lehetőségeket, hogy olyan termékeket és szolgáltatásokat állíthassunk elő, amelyek lehetővé teszik az emberek számára a bennük lévő potenciál kihasználását és az akadályok leküzdését.” – magyarázza Susumu Matsuda, a Toyota Motor Corporation marketing részlegének igazgatója. „Az olimpiai és paralimpiai játékok értékei összhangban vannak a szellemiségünkkel, és kiváló platformot kínálnak ahhoz, hogy megmutathassuk, mennyire komolyan gondoljuk a „Mobilitást mindenkinek!” koncepciót.”

A mobilitás a világon mindenki számára mást jelent. A Toyotánál mi mindig úgy határoztuk meg, mint egy olyan lehetőséget, amely biztosítja az embereknek a szabad mozgást, és úgy gondoljuk, most van itt az ideje annak, hogy a mobilitással kapcsolatos elképzelésünket és megoldásainkat mindenkivel megosszuk. Nem tudnék ennél jobb alkalmat arra, hogy bemutassuk fejlődésünk történetét, melynek során az emberi mobilitásra fókuszáló vállalattá váltunk, hiszen az olimpia és a paralimpia is az emberi mozgás csúcsteljesítményét ünnepli” – teszi hozzá Jack Hollis, a Toyota északi-amerikai csoportszintű alelnöke és ügyvezető igazgatója. „A Toyotánál hiszünk abban, hogy a mobilitás alapvető emberi jog. A ’Vágj bele a lehetetlenbe!’ kampánnyal mindenkit inspirálni szeretnénk, vállalatként pedig arra törekszünk, hogy legyőzzük a kihívásokat, és megoldásokat találjunk a mozgást akadályozó, emberi potenciált behatároló problémákra.”

A kampány a Toyota, a Los Angeles-i és dallasi Saatchi & Saatchi, valamint a tokiói Dentsu eddig példa nélküli együttműködéséből született, hiszen ügynökségeink és köztünk nem voltak ott többé a minket elválasztó falak, hanem integráltan, csapatként dolgoztunk együtt.” – teszi hozzá Hollis.

A Toyota

A Toyota egy globális, mobilitásközpontú vállalat, amely 1997-ben mutatta be a Prius Hybrid modellt, majd 2014-ben az első sorozatgyártású üzemanyagcellás szedánt, a Mirait. A Toyota, melynek központja Japánban, Toyota City-ben található, 1937 óta gyárt autókat. A Toyota büszke arra, hogy ma világszerte 370 000 alkalmazottat foglalkoztat. Évente 29 országban mintegy 10 millió autó kerül ki a vállalat üzemeiből, köztük nagy sorozatban gyártott modellek, luxusautók, miniautók, valamint teherautók és haszongépjárművek. Ezeket a járműveket több mint 170 országban értékesítik Toyota, Lexus, Daihatsu és Hino márkanév alatt.