Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Idén először a BMW Group is a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál egyik hivatalos partnere

+++ A rendezvény főszereplőinek, VIP vendégeinek és meghívottjainak páratlan utazási élményeiről a fesztivál ideje alatt egy 163 darab hálózatról tölthető modellből álló, exkluzív BMW flotta gondoskodik +++ Nemzetközi világpremierjét követően itt mutatkozik be először élőben a tisztán elektromos meghajtású BMW i7 – Cannes útjain három darab zéró emissziójú luxuslimuzinnal +++ A BMW Group a fesztivál környezetvédelem melletti elköteleződését is támogatja, miközben innovációs, elektromos mobilitási és fenntarthatósági példaként is elöl jár +++

A világ elsőszámú film- és művészeti fesztiválját övező izgalom immár háromnegyed évszázada járja át a Francia Riviérát. A 2022. május 17-28. között megrendezendő, 75. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon a BMW Group is kiemelt szerephez jut: a müncheni központú vállalatcsoport idén először lép partnerségre a fesztivállal. A tizenkét napon át tartó esemény főszereplőinek, VIP vendégeinek és meghívottjainak páratlan utazási élményeiről egy 163 darab hálózatról tölthető modellből álló, exkluzív BMW flotta gondoskodik majd.

„A BMW oldalán megkötött partnerség pontosan abba az irányba mutat, amerre a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál is fejlődni szeretne, hogy eleget tegyen a klímaváltozás kihívásaival kapcsolatos felelősségének” – fogalmazott Samuel Faure, a fesztivál partnerkapcsolatokért felelős vezetője. „A BMW egy ikonikus márka, amely évtizedek óta jelen van számos alkotásban. A márka az elegancia, a teljesítmény és a luxus megtestesítője, miközben az elektromos mobilitás egyik úttörője is. Az elmúlt években azt tapasztaltuk, hogy a fesztivál ideje alatt kimagasló igény mutatkozik a hálózatról tölthető modellek iránt, és a BMW-ben végre megtaláltuk azt a partnert, aki ezt az igényt maradéktalanul képes kielégíteni” – tette hozzá.

Az új partnerség jegyében a BMW Group a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál főszereplőinek, VIP vendégeinek és meghívottjainak kivétel nélkül felkínálja a lehetőséget arra, hogy testközelből tapasztalják meg az átfogó BMW flotta prémium elektromos modelljeinek színtiszta élményét. A fesztivál ideje alatt a bajor prémiummárka többek között olyan izgalmas és változatos modellekkel gondoskodik a résztvevők repülőtér, rendezvényhelyszínek és hotelek közötti utaztatásáról, mint például a BMW iX, a BMW i4 vagy a BMW iX3.

Az első autó, amelybe mozitermet építettek

A vörös szőnyeg kerekeken guruló sztárja egyértelműen az új BMW i7 lesz, amely április 20-i világpremierje után most először lesz látható teljes életnagyságban. Május 17-28. között három darab tisztán elektromos meghajtású luxuslimuzin hódítja meg Cannes útjait, miközben egy modell ez idő alatt a legendás Boulevard de la Croisette sugárúton álló szálloda előcsarnokában pózol majd. A BMW i7 minden tekintetben újradefiniálja a csúcstechnológiás dizájn és technológia fogalmát: a fejedelmi limuzin olyan szinten képviseli a luxus új értelmezését – a teljes értéklánc mentén magába foglalva az utasok igényeit és kényelmét, valamint az iránymutató digitalizáció és a fenntarthatóság innovációit –, mint korábban egyik BMW modell sem.

Az első és hátsó tengelyen dolgozó egy-egy elektromos motor olyan erőteljes és gyakorlatilag hangtalan hajtáslánc-technológiát garantál, amely a BMW i7 modellt luxus színvonalú, emisszió-mentes vezetési élménnyel és a valós körülmények közötti legdinamikusabb járműhasználat eredményeit vizsgáló, globális szabvány szerint működő tesztciklus (WLTP) mérései szerint akár 625 kilométer tisztán elektromos hatótávolsággal ruházza fel. Az utastér fénypontja a tetőkárpitból lenyíló BMW Theatre Screen, amelynek 8K felbontású, 32:9 formátumú és 31,3” átmérőjű panorámaképernyője kerekeken guruló privát moziteremmé varázsolja az új BMW 7-es sorozat hátsó üléssorát. A filmimádók a fesztivál helyszínére tartva itt bármelyik kedvenc stream-tartalmukat és legjobb alkotásaikat is előhívhatják, átélve az autós élmények merőben új dimenzióját.

„A filmfesztivál és a panorámaképernyővel felszerelt BMW i7 tökéletes párost alkot és kiegészíti egymást, különösen azért, mert a filmipar iránti elkötelezettségünknek évtizedes hagyománya van” – mondta az új partnerségről Jens Thiemer, a BMW márkaigazgatója. „A Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál azért is fontos platform számunkra, mert a célcsoportunk is itt van. Az pedig kiváltképp közel áll a szívünkhöz, hogy hálózatról tölthető flottánkkal még több fenntarthatóságot és még több luxust hozhatunk a fesztiválra” – tette hozzá.

A BMW modelljei ez idáig már több mint 30 000 alkalommal vágtak jó képet a mozivásznakon: az évek során megannyi filmben és dokumentumfilmben szerepeltek, hozzájárulva a BMW márka világméretű ismertségéhez. A BMW 7-es sorozat és a BMW 5-ös sorozat számos kémthriller felejthetetlen jelenetében brillírozott. A Mission Impossible-filmekben szereplő BMW M modellek egytől egyig lenyűgöző látványt nyújtottak. Az olyan, saját gyártású alkotásokban pedig, mint például a 2021-es karácsonyi film vagy a 2022-es Super Bowl szünetébe készített reklámfilm, a BMW iX modell is feltűnt a legnagyobb hollywoodi sztárok oldalán. Így semmi kétség: a bajor prémiummárka annyiszor megfordult már Hollywoodban, hogy a Francia Riviéra vörös szőnyegén is maximálisan otthon érzi magát.