Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Hámlasztó borotva és űrmosószer

A P&G olyan élvonalbeli innovációkat mutat be a 2022-es CES kiállításon, amelyek nemcsak a mindennapok, de a világűr és a környezetvédelem kihívásaira is megoldásokat kínálnak

A Procter & Gamble megnyitotta az idei CES kiállításra tervezett virtuális kiállítását, azaz a P&G LifeLab magával ragadó élményét a www.PGLifeLab.com weboldalon. A vállalat a fogyasztók által ihletett innovációk széles skáláját mutatja be, amelyek hatással vannak az emberek mindennapjaira a borotválkozástól egészen a mosásig, miközben fenntarthatóbb jövőt építenek olyan ikonikus márkákkal, mint a Gillette, az Oral-B, a blend-a-med és a Tide.

PODCAST >>>

A P&G virtuális kiállítása minden látogató számára nyitva áll, beleértve azokat is, akik nem regisztráltak a CES 2022-re. Ebben a virtuális környezetben a látogatók élőben kapcsolatba léphetnek a P&G szakértőivel, és az alábbi fejlesztésekről tájékozódhatnak:

A Tide bemutatja, hogyan képes csökkenteni a mosás környezetünkre gyakorolt hatását, és megismertet az első űrmosószerrel, amelyet az űrhajósok idéntől a Nemzetközi Űrállomáson fognak használni. A Tide a NASA-val együttműködve az űrkutatásból szerzett tapasztalatait olyan innovatív megoldások kidolgozásában kívánja hasznosítani, amelyek a Földön is használhatók a ruhaneműk környezeti hatásainak csökkentésére. Legutóbbi fejlesztésük egy teljesen lebomló mosószer, amelyet kifejezetten az űrben való használatra terveztek a rossz szag, a tisztaság és a folteltávolítási problémák megoldására, ugyanakkor alkalmas zárt rendszerű vízrendszerben való használatra is. Ez az innovatív megoldás teszi lehetővé a mosást olyan erőforrás-korlátozott környezetekben, mint a mélyűr vagy a bolygó vízhiányos területei.

GilletteLabs Bugatti Special Edition Heated Razor: a világ első fűtött borotvájának és egy autóipari legendának kivételes találkozása >>>

A szájápolási kategória virtuális kiállítóterme az Oral-B Series 4 és 5 intelligens fogkefékkel tér vissza, amelyek még több fogyasztó számára teszik lehetővé szájüregi egészségük javítását, valamint bepillantást enged az Oral-B iO 10 termék kulisszái mögé, amely az Oral-B eddigi leghatékonyabb fogmosási élménye és a szájhigiénia evolúciójának következő lépcsőfoka.

A P&G Beauty 2019 óta először tér vissza a CES-re a BeautySPHERE bemutatásával. A vállalat első virtuális világának portálja a P&G fenntartható szépségápolási törekvéseinek legújabb állomása, egy magával ragadó, innovatív metaverzum, amely a felelősségteljes szépségápolás egymással összefüggő értékeire helyezi a hangsúlyt, és a szépségnek a világban betöltött pozitív erejét hivatott bemutatni.

A LifeLab új játékélményeket is kínál, ahol a látogatók megküzdhetnek a Crest Cavity Creeps szörnyekkel megküzdve menthetik meg Toothopolist, vagy olyan snowboardon utazhatnak, amely úgy siklik, mint a GilletteLabs szabadalmaztatott FlexDisc™ technológiája.

„A P&G-nél könyörtelenül törekszünk az innovációra, amely világszerte javítja a fogyasztók életét. – mondta Marc Pritchard, a vállalat globális marketingigazgatója. – Izgatottan vártuk, hogy virtuálisan visszatérhessünk a CES-re, hogy megosszuk, miként inspirálták a fogyasztók új termékeink és tapasztalataink széles skáláját, beleértve azokat az innovációkat is, amelyek megoldásokat kínálnak olyan sürgető kihívásokra, mint például a környezeti fenntarthatóság.”