Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Ez a Barbie történelmet ír!

Már eddig is számos rekordot és lenyűgöző eredményt tudhatott magáénak a Margot Robbie és Ryan Gosling főszereplésével készült Barbie és rendezője, Greta Gerwig, de ezen a hétvégén egyenesen történelmet írtak!

A hétvégén, mindössze 18 nappal a bemutatója után, Barbie átlépte az 1 milliárd dolláros bevételt, melyből mintegy 572 millió a nemzetközi piacról érkezett! Még különlegesebbé teszi ezt a lenyűgöző eredményt, hogy Greta Gerwig ezzel az első és eddigi egyetlen olyan nővé vált, aki szóló rendezőként át tudta lépni az 1 milliárd dolláros bevételi határt!

A nemzetközi nézők lelkesedését tükrözi a hazai nézők lelkesedése is, ugyanis több mint 430 ezer nézővel immáron 3. hete Barbie a legnézettebb film a magyar mozikban. Ezzel hivatalosan is 2023 legnézettebb filmje lett és egyúttal bekerült a top 15 legmagasabb bevételű film közé is – és távolról sem tűnik úgy, hogy a mozikból kikopnának a rózsaszínbe öltözött nézők.
A bemutató óta eltelt szűk három hétben ez a humoros, érzelmes és szórakoztató film olyan kulturális fenoménná nőtte ki magát, amely nézők millióit hozza össze fontos üzenetével élőben és a social médián keresztül. Barbie rengeteg cikket, bejegyzést és fontos beszélgetést inspirált a világ körül és most már egy kicsit mind elhisszük, hogy lehetnénk, amik csak szeretnénk.
Rózsaszínre fel és csak így tovább Barbie!