Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Építs ajándékot ajándékba a LEGO Csoporttal, hogy kétmillió gyermeken segíthess

Ajándékozz játékot az ünnepek alatt a LEGO Csoporttal

Az ünnepi szezont sok család nagyra értékeli, de mások számára ez kihívásokkal teli időszak lehet. Az idei #BuildToGive kezdeményezéssel a LEGO Group arra biztatja a családokat, hogy kreativitásukat felhasználva alkossanak LEGO® kockákból egy ajándékot, amelyet egy másik gyermek ajándékává változtatnak majd valahol a világon. A #BuildToGive segít átadni a játék örömét a leginkább rászorulóknak.

Az immár hatodik egymást követő évben zajló #BuildToGive kampány arra ösztönzi a családokat világszerte, hogy készítsenek ajándékot LEGO kockákból, és osszák meg a közösségi médiában vagy a LEGO Life-on a #BuildToGive hashtag használatával.

A LEGO Group minden december 31-e előtt megosztott ünnepi alkotás után egy LEGO készletet adományoz egy játékra szoruló gyermeknek, így akár kétmillió gyereknek ad lehetőséget a játékra világszerte kórházakban, gyermekotthonokban vagy veszélyeztetett közösségekben az ünnepi szezonban.

Könnyű bekapcsolódni, és minden ajándék számít – kicsi vagy nagy, kerek vagy szögletes, színes vagy monokróm! LEGO Play Well tanulmányunk megállapította, hogy a játék segíti a családok kötődését, és boldogabbá teszi őket, tehát mi lenne a jobb ok arra, hogy összehozzuk a családot, és örömöt adjunk másoknak*.

A LEGO Group #BuildToGive kezdeményezésén keresztül több mint 4,5 millió LEGO készletet adományoztak a LEGO Group #BuildToGive kezdeményezésén keresztül, amióta 2016-ban elindult, és idén a Vállalat az eddigi legnagyobb, 2 millió készletből álló adományát adja.

Világszerte 10 szülőből 9* hiszi, hogy a játék segíthet a gyerekeknek olyan alapvető életkészségek kifejlesztésében, mint a kreativitás, a kommunikáció és az önbizalom – olyan tulajdonságok, amelyek elengedhetetlenek lehetnek jövőbeli sikerükhöz és jólétükhöz – és a #BuildToGive csak az egyik módja a márka megjelenésének. segítse a gyermekek támogatását szerte a világon, játék- és tanulási lehetőségeket kínálva.

„Sok család számára az ünnepek az ünneplés időszaka, ahol együtt lehetnek és élvezhetik a játékot. De egyesek számára ez nehéz időszak lehet” – mondta Diana Ringe Krogh, a LEGO Group társadalmi felelősségvállalásért felelős alelnöke. „Ezért olyan fontos a #BuildToGive. Az elmúlt öt évben lenyűgözött bennünket a kezdeményezésre adott visszhang, és szeretnénk köszönetet mondani azoknak a családoknak világszerte, akik minden évben részt vettek a kezdeményezésben. Segítségüknek köszönhetően több millió LEGO készletet adományozhattunk a gyerekeknek szerte a világon, így biztosítva számukra a játék örömét és előnyeit.”

A #BuildToGive kezdeményezés a LEGO Group szélesebb körű „Build a Playful Holiday” kampányának része, amely arra ösztönzi a családokat, hogy élvezzék az együttlétet és a szórakozást a Play over Perfection segítségével az ünnepi szezonban. A kampány részeként a LEGO Group ünnepi ikonja, a Play, Katy Perry megoszt egy filmet, amely bemutatja saját ajándékát, amelyet a #BuildToGive számára készített a közösségi médiában. Ez a következő hetekben fog megjelenni a csatornáin.

„Szeretem, hogy a LEGO Group segít abban, hogy a családi játékot ajándékozás pillanatává változtassa a családok számára szerte a világon. Imádtam elkészíteni a tűzijáték formájú ajándékomat, és alig várom, hogy lássam a különböző mintákat, amelyeket más családok is megosztanak!” – mondta Katy Perry.

A LEGO.com #BuildToGive oldala tele lesz építési inspirációval, valamint ajándékkészítési tippekkel, hogy a családok a lehető legkreatívabbak legyenek a tervezés során. Tartalmaz majd információkat arról is, hogy hol építhetik meg ajándékukat a LEGO világméretű kiskereskedelmi üzleteiben.

További információkat a kampányról és a részvételről a LEGO.com/BuildToGive oldalon találhat.

LEGO® Play Well Study 2022 „*LEGO® Play Well Study 2022