Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Egységben az erő

Megmentheti a franchise az ingatlanpiac szereplőit

Alapjaiban forgatta fel a 2020-as évet a tavasszal Európában is fokozatosan megjelenő COVID-19 járvány. A megbetegedések mellett a világ összes országának gazdasága megsínylette a járványidőszakot és a tavaszi karantén-időszakot. A bezártság sajnálatos velejárója lett, hogy nagyon sok vállalkozó, kis- és nagyobb vállalkozás és cég tönkrement, esetleg csődközeli helyzetbe került. A vírus nem kímélte a magyar gazdaságot sem, kíméletlenül elbánt mindazokkal, akik nem halmoztak fel jelentős tartalékot korábban, nem tudtak felkészülni, vagy hirtelen reagálni, vagy éppen a járványidőszak alatt nem menedzselték jól erőforrásaikat.

A magyar ingatlanpiacon számos szereplő van jelen, kicsik és nagyok, magánvállalkozók, 2-3 fős irodák, cégek, illetve nagyobb hálózatok is. Az utazási korlátozások, a megtorpant befektetői kedv tavasszal az ingatlanpiacra is rásütötte bélyegét, hiszen elmaradtak a külföldi befektetők, akik Budapesten előszeretettel vásárolnak ingatlanokat. Több kisebb cég, egyéni vállalkozó ideiglenesen vagy akár végleg is lehúzta a rolót, egyszerűen nem tudott érvényesülni, a korlátozott számú ügyfél- és ingatlankínálatot elvitték az erősebbek.

A franchise segíthet

Akár étterem- vagy kereskedelmi láncra gondolunk, rögtön eszünkbe jut néhány hatalmas, világméretű hálózat, ugye? Mindezek ellenére sokan még mindig nem tudják, milyen előnyökkel járhat ez” – kezdi a Central Home franchise fejlesztő menedzsere, Varga László. – „Tartozni valahová, egy közösségbe, kollektívába, mindenképpen pozitív hatású. Kényelmes, hiszen már létezik a brand, ami ismert, kiállta az idők próbáját, jól bevált és bejáratott. Létezik a céges úgynevezett „know-how”, amely segítségével a folyamatok, viszonyrendszerek, feladatok könnyen megismerhetőek és magunkévá tehetőek. Létezik ezek mellett a cégfilozófia, amely, ha kellőképpen adaptálható a befogadó fél felé, akkor mindenképpen sikerre kell vezetnie” – folytatja Varga László.

Egységben az erő?

A Central Home 2018-ban változtatott stratégiáján és nyitott franchise hálózatként kezdett el működni.

Korábban a cégbelső köréből kerültek ki a későbbi franchise partnerek és irodatulajdonosok, irodavezetők, viszont a nyitás 2 év távlatából jó döntésnek bizonyult. Számos új partnerrel és irodával gazdagodtunk, akik kellőképpen meg tudtak felelni a Central Home cégfilozófiájának és struktúrájának. Úgy gondolom, hogy ez idő alatt mindenki megtalálta a számítását és valóra váltak a kezdeti remények” – összegzi a cégvezető, Ben-Ezra Orran.

Természetesen nem állítható, hogy kizárólagosan ez a siker kulcsa, hiszen magánzó ingatlanos is fennmaradhat a nehezebb időkben is, ha kiépült, saját ügyfélköre van, amely megbízható és tervezhető vásárlasi potenciállal rendelkezik, de egyértelmű, hogy a stabil, több évtizedes múltra visszatekintő cégek biztosabb hátteret nyújtanak kollégáiknak, legyen szó belső-külső marketing tevékenységekről, HR támogatásról vagy éppen sales folyamatok menedzsmentjéről


A Central Home közel 20 éve tevékenykedik Budapest belvárosában. A cég fennállása során már több válságot is sikerült kezelnünk, gondoljunk például a 2008-as gazdasági világválságra. Kialakult, stabil ügyfélkörrel rendelkezünk, üzletpolitikánknak köszönhetően pedig megtalálhatja mind ügyfél, mind az értékesítő kolléga a számításait nálunk. Éppen ezért éreztük azt is, hogy a korábbi szlogenünket is átformáljuk, és a „Sikeresen, együtt!” hívószavakkal igyekezzünk megmutatni, kik is vagyunk igazán” – mondja a cég vezetője, Ben-Ezra Orran. –„És bár a tavaszi időszak mindenkin komoly sebeket ejtett, a Central Home rugalmasan tudott alkalmazkodni a megváltozott piaci helyzethez és kihívásokhoz, ezért komolyabb veszteségek nélkül megúszta a kialakult helyzetet, sőt, bővülni is sikerült újabb irodákkal.”

www.centralhome.hu