Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Egybeolvadás a WTS Klientnél

A cégcsoport tagjai januártól egy társaságként működnek

WTS Klient Gazdasági Tanácsadó Kft. néven, egy társaságként folytatja működését a komplex gazdasági tanácsadással foglalkozó Klient cégcsoport januártól. Az átalakulás a cégcsoport adótanácsadó, könyvelő és bérszámfejtő, pénzügyi-számviteli tanácsadó és business automation üzletágainak beolvadásával zajlott le 2022 végén.

A WTS Klient 2022-es újjászületési folyamatának beteljesedését fémjelzi a jogi lépés, amelynek során a WTS Klient márkanév alatt eddig is együtt működő cégcsoport tagjai – a WTS Klient Könyvelő Korlátolt Felelősségű Társaság, a WTS Klient Adótanácsadó Kft., a WTS Klient Service Solutions Kft. és a WTS Klient Business Automation Kft. – 2022. december 31-én beolvadnak a WTS Klient holdingcégébe, a Klient Holdingba, amely januártól WTS Klient Gazdasági Tanácsadó Kft. néven folytatja működését.

A változás egyrészt csupán formális és adminisztrációs teherkönnyítést jelent, nem érinti a WTS Klient ügyfeleivel és munkatársaival való közös munkáját. Másrészt viszont annak az átalakulási folyamatnak a része, amellyel a WTS Klient 2022 tavaszán elindult azon célja felé, hogy a következő években vezető szerepet töltsön be a számviteli és adózási tanácsadási piac magyarországi konszolidációjában. Az átalakulás első lépéseként márciusban a prágai központú pénzügyi befektető, az ARX Equity Partners többségi tulajdonrészt szerzett a Klient Holdingban és új vezetői struktúra állt fel. A senior partneri és üzletágvezető partneri kinevezések mellett Robert Stöllinger, a WTS Klient Felügyelőbizottságának új elnökének személye lett a biztosítéka annak, hogy a cégcsoport töretlen organikus fejlődése újabb lendületet vegyen.

Az 1998-ban, magyar magánszemélyek által alapított könyvelőiroda, a Klient 2012-ben hozta létre adótanácsadói üzletágát, és egy évvel később csatlakozott a világ egyik vezető adó- és pénzügyi tanácsadó hálózatához, a WTS Globalhoz. 2022 tavaszára egy 120 főt foglalkoztató, több mint 1,7 milliárd forint éves árbevételű, öt társaságból álló cégcsoporttá nőtte ki magát. Az új tulajdonos megjelenésével párhuzamosan a WTS Klient növekedése is felgyorsult, árbevétele több mint 15 százalékos növekedéssel év végére a meghaladta a 2 milliárd forintos határt, és alkalmazotti létszáma is 130-ra emelkedett. A stratégiai célként kitűzött technológiai újítások és a legmodernebb IT-megoldások gyors alkalmazása részeként 2022-ben automatizált áfa- és szja-bevallás-készítő IT megoldásokat fejlesztett ki, továbbá megvalósította az automatikus számlabeolvasást a könyvelési rendszerbe. A WTS Globallal való együttműködés keretében pedig a hálózat tagcégeinek közös, gyakran 60-80 országra kiterjedő ajánlatának teljes IT vezérelt online-platform megoldását is kidolgozta.

Az elmúlt fél évben megújult a cég HR-stratégiája is, az iroda és a munkafolyamatok digitális-technológiai fejlesztése mellett a HR-folyamatok optimalizálása, a munkáltatói márkaépítés vették át a prioritást. A COVID utáni időszak kihívásait figyelembe véve megvalósították a munkaszervezést az ennek megfelelő IT-megoldásokkal, és piacképes kompenzációs csomagokat nyújtanak munkavállalóiknak megemelt cafetéria-juttatással, ingyenes orvosi vizsgálatok korlátlan biztosításával és személyre szabott képzési támogatással.

„Bízunk benne, hogy mind munkavállalóink, mind pedig a piac értékelik az ebben az évben tett erőfeszítéseinket, és hogy a cégcsoportunk tagjainak egy cégbe olvadásával még inkább erősíteni tudjuk az adó-, pénzügyi és IT-tanácsadási, könyvelési és bérszámfejtési üzletágaink immár egy egységes cégben való harmonikus együttműködését” – mondta el az átalakulás kapcsán, és a 2022-es évre visszatekintve Lambert Zoltán, a cég ügyvezető partnere.