Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Egy nap alatt elég inspirációt gyűjthetnek a cégek egész évre


A vállalkozói szféra nagyágyúi gyűlnek össze a Lurdy-házban

Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Jakupcsek Gabriella kommunikációs szakember és Varga András, a Httpool by Aleph-tól (Meta magyarországi hivatalos értékesítői partnere), is előadást tart majd 25-én a Lurdy-házban, a Maximum Web és Marketing Konferencián. Hegedűs Anett, az esemény főszervezője közölte, a programot úgy állították össze, hogy a jelenlévő cégvezetők egyetlen nap alatt elég inspirációt gyűjtenek egész évre úgy, hogy közben a jövőnket meghatározó új technológiákról és irányzatokról is értesülhessenek a leghitelesebb szakértőktől.



Minden várakozást felülmúl az érdeklődés a vállalkozói szféra egyik legfontosabb rendezvényére, melyen legkevesebb négyszáz cégvezető vesz részt a vezetői körből, és ahol egy nap alatt számtalan olyan információ hangzik majd el, mellyel a válsághelyzet után még nagyobb lépésekben képesek a cégek a fejlődésre az online térben.

Hegedűs Anett főszervező elmondta, a tervezéskor nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy csak olyan hiteles előadókat hívjanak meg a rendezvényre, akiket Magyarországon senkinek nem kell bemutatni, és akiknek az előadásaira rekord gyorsan fogynak el a helyek, hanem képes valódi tudást és tapasztalatot átadni a hallgatóságnak. .

„Örömmel fogadta el a felkérésünket Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, hazánk egyik legsikeresebb vállalkozója és Jakupcsek Gabriella is, aki kiemelkedő munkásságával mindenkor érvényes értékeket közvetít motivációs előadásain. Színpadra áll mellettük a marketingkommunikáció területén 20 év tapasztalattal rendelkező Mérő Ádám, a The Coca-Cola Compay Consumer & Shopper Connection európai osztályának igazgatója, valamint Varga András, a Httpool by Aleph Meta Client Partenere is.

Május 25-én, a Lurdy-házban jelen lesznek az eseményen a marketingszakma nagyjai is, köztük Berta Gergő, a rendezvény ötletgazdája és tulajdonosa, valamint Wolf Gábor, a Marketing Commando vezetője, a Kisvállalati Marketing Biblia c. üzleti bestseller szerzője egyaránt.

Gyakorlati tudás első kézből

Hegedűs Anett folytatta, az inspirációs, tapasztalatokra és gyakorlatra épülő előadások mellett összeszedték azokat a legjelentősebb szolgáltatókat, akikkel érdemes beszélgetni, hiszen olyan extra, akár személyre szabott kedvezményekre tehetnek szert a résztvevők, amiket máskor nem kaphatnának meg.

„A Maximum Web és Marketing Konferencia kivételes tudást nyújt a cégvezetők számára, hogy az ország legjobb szakembereitől, első kézből szerezzenek olyan gyakorlatiakat, amelyekkel pontosan meg akarjuk tenni, hogy mit kell ahhoz tenni, hogy a következő években olyan szintű növekedést érjenek el, mint korábban soha. Az eseményen való részvétellel bárki nagy versenyelőnyre tehet szert, amit a verseny még jövőre sem tudni ledolgozni” – mutatott rá.Az egyedülálló rendezvényre korlátozott számban még elérhetők a jegyek, amelyek árából a csomaggal olyan lendületet vehetnek részt a résztvevők, mellyel terveiket könnyebben meg tudják valósítani a jegyeket, így akár több ezerszer nyerhetik vissza annak az árát. minden a jegyvásárlók között pedig egy négy csillagos wellness-hétvégét sorsolnak ki.

A Maximum Web és Marketing Konferencia részletes programja elérhető el .