Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Circuit des Yeux a levegőben úszva harangozza be új albumát

Megérkezett a második dal és videóklip Circuit des Yeux, vagyis Haley Fohr, amerikai énekesnő-zeneszerző október 22-én megjelenő, „-io” című lemezéről, mely egyben a Matador Records kiadós debütálása is. A „Sculpting the Exodus” címre keresztelt szerzemény lélekemelő hangszerelésével és a művésznő egyedi orgánumával tökéletes ízelítőt ad az ambíciózus albumból. A felvétel klipje, akárcsak a korong borítója, Chicagóban készült egy különleges forgatás alkamával: Haleyt Talin Chat, a The Mandalorian című sorozat kaszkadőr koordinátora képezte ki, hogy aztán a kamera előtt felfüggesztve, majd szabadesésben lebeghessen a levegőben.

Az énekesnő így nyilatkozott új daláról: „Hogy mi is az a ‘Sculpting the Exodus’? Odaadás. Egy kút. A nagymamám, amint hospice ellátásba vonul, és vonaglik a fájdalomtól. A valóság, ami felrobban egy homokból épült szigeten. Depresszió, és a mély gyász elszigeteltsége. Saját magam foglyául estem, és semmi másba nem kapaszkodhattam, csak a múltbeli énjeim visszhangjaiba. Néhány hang itt, néhány hang ott. Az ujjaim akkor is működtek, amikor már semmi más nem tudott. Én pedig arról fantáziáltam, hogy hátra hagyok mindent.”

Nézd meg az új videóklipet itt »
Nézd meg az album első kislemezének videóklipjét itt »
Circuit des Yeux egyébként a chicagói zenei közösség elismert alakja, a De Stijl, a Thrill Jockey és a Drag City kiadók szárnya alatt három elismert albumot is kiadott már, és körbeturnézta a világot. Az „-io” azonban az ígéretek szerint életműve eddigi legdíszesebb és legkidolgozottabb alkotása – olyan kompozíciók halmaza, amelyek szinte túlvilági, négy oktávos hangterjedelmét ültetik egy 24 tagú vonós-, réz- és fúvós zenekar közepébe. Az albumot tavaly ősszel vették fel a chicagói Electrical Audio stúdióban, és Marta Salogni (Bjork, Holly Herndon) keverte, de a munka oroszlánrészét az énekesnő megtartotta magának. A személyes veszteségek nyomán íródott és a járvány közepette rögzített lemez „feltérképezi a bánat földrajzát egy olyan helyen, ahol mindennek mindig vége szakad”. Míg Haley Fohr zenéje sosem volt hiányos ambícióban, ezek a dalok a korábbiaknál is ragyogóbbak és briliánsan furcsák.

NÉZD MEG AZ ÚJ KLIPET »