Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Budapest után az USA-ban is globális service centert nyit a Getronics

Budapest után az USA-ban is globális ügyféltámogatási központot (Global Service Center) hoz létre a Getronics. A globális információ- és kommunikációtechnológiai szolgáltató legújabb ügyféltámogatási központja Dél-Karolinában nyílik, ahonnan Észak- és Latin-Amerika, Európa, Ázsia és a Csendes-óceáni térség ügyfeleit szolgálják majd ki. Az új központ a vállalat globális, nyolc ügyféltámogatási központból álló hálózatának részeként jön létre. Ezek sorába tartozik a Budapesten több mint 10 éve működő Getronics Global Service Center is, 120 fős helyi csapattal, mely 55 ország részére nyújt támogatást, főként az EMEA régióban.

Az újonnan létrejövő, közel 3 000 négyzetméter alapterületű létesítmény globális ügyfélszolgálati feladatokat lát majd el. 250 munkatárs – elemzők és támogató személyzet – segíti majd az Észak- és Latin-Amerikában, Európában, Ázsiában és a Csendes-óceáni térségében élő ügyfeleket 0-24 órában az év minden napján. Az új központ a vállalat globális ügyféltámogatási központ hálózatának részeként jön létre, és 500 ügyfélszolgálati partner munkáját tudja majd segíteni.

A Getronics menedzselt munkahely szolgáltatásaival és a végfelhasználók támogatásának magas színvonalával vívta ki magának az ágazat elismerését Észak-Amerikában és Európában. A vállalat 55 országban több mint 500 000 technológiai végfelhasználónak nyújt globális támogatást. A Greenville Globális Ügyféltámogatási Központ évente megközelítőleg 100 000 megkeresést kezel majd, több mint 250 000 végfelhasználó támogatójaként.

„Az új globális ügyféltámogatási központ létrehozása jelentős esemény számunkra, komoly befektetés munkatársainkba, ügyfeleinkbe és a Greenville-i közösségbe. Izgatottak vagyunk, mert Greenville-ben sikerült növelnünk a munkatársak létszámát és az elvégzett feladatok volumenét is” – mondta Nana Baffour, a Getronics elnök-vezérigazgatója. „A központ a legkorszerűbb felszereltséggel segíti majd munkatársaink és partnereink munkáját, és jócskán megnöveli a Getronics ügyféltámogatási kapacitását Észak-Amerikában és szerte a világon. Greenville évek óta csodálatos közösséget jelent számunkra, munkatársainknak pedig ez az otthona. Mindannyiunk számára izgalmas ez az új elköteleződés, aminek eredményeként Greenville a jövőben is otthonunk és közösségünk marad.”

Henry McMaster, Dél-Karolina kormányzója hozzátette: „A Getronics világszínvonalú vállalat. Éppen ezért rengeteget elárul az a tény, hogy ezt a high-tech központot éppen itt, Dél-Karolinában hozzák létre. Ez nem más, mint újabb bizonyítéka annak, hogy a dél-karolinai üzleti környezet vonzó a vállalatok számára.”