Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Barbie, a diadalmas

A Barbie 110 ezer nézővel az év legsikeresebb filmje!

Vajon ki 2023 legnagyobb, legerősebb, legvonzóbb mozilénye? Hát egy tágra nyílt szemű, vékony, szőke csaj talpig rózsaszínben: Barbie jött és elképesztő sikert aratott – Magyarországot és az egész világot is meghódította. Több mint 111 ezer nézőjével Barbie nemcsak a hétvége legnézettebb filmje lett itthon, hanem magáénak tudhatja 2023 legerősebb bemutatójának címét is!

A Margot Robbie főszereplésével készült csupa rózsaszín, de a felnőtt közönséget is szórakoztató film az egész világon sorra döntögette a rekordokat, és valószínűleg nem áll meg itt – tovább tipeg kedvenc magassarkújában az újabb sikerek felé.

Annyi máris bizonyos, hogy a Barbie (már a mozikban) a bemutatóját követő egyetlen hétvégén világszerte 337 millió dollár bevételt gyűjtött: az Egyesült Államok 4200 mozijában 155 millió dollárért vettek rá jegyet, a világ többi részén pedig 180 milliót költöttek rá.

A filmet imádja a közönség, és nem győzik dicsérni a kritikusok: a kivételes egyetértés pedig a nézőszámban is visszatükröződik: 2023-ban nem volt még film, amelyet az első napján vagy az első hétvégéjén ilyen sokan láttak volna. És ami egy Barbie-filmnél talán szintén nagyon fontos: a mozi történetében ez minden idők legsikeresebb filmje, amit női rendező (a korábban is nagyszerű filmeket tető alá hozó Greta Gerwig) készített: itt az ideje egy rendező-Barbie piacra dobásának!

A Barbie 55 országban került fel a toplista első helyére, és 18 országban lett 2023 legeredményesebbje. De a film sztárjai, Margot Robbie és az ő hűséges Kenje, Ryan Gosling számára is ez volt a pályájuk legeredményesebb premierje.

Ezek után nem meglepő, hogy a filmet hazánkban is imádják a nézők: csütörtöktől vasárnapig több mint 111 ezren vettek rá jegyet, ami azt jelenti, hogy legerősebb versenytársait is maga mögött hagyva itthon is az év legnagyobb sikere lett. Azonban nem csak 2023-as rekordokat döntött meg Barbie: az első hétvége bevétele megdöntötte a Warner Bros. stúdió hazai bevételi rekordját és ha ez nem lenne elég, Gerwig rendezése felküzdötte magát a top 20 legsikeresebb első hétvégét magáénak tudó filmek közé is.

Hajrá, Barbie!