Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Az outsourcing piacon terjeszkedik Magyarország piacvezető HR-szolgáltatója

A külföldi akvizíciók után hazai felvásárlásokkal erősít a Prohuman Group

A Prohuman Group megvásárolta a létesítménygazdálkodással foglalkozó Green Vector Kft. 75%-os, valamint a contact center piacon meghatározó szerepet játszó Protocall Kft. 100%-os üzletrészét. A cégcsoport az akvizíciókkal olyan piacokon bővíti szolgáltatási portfólióját, amelyek túlmutatnak a hagyományos HR-tevékenységeken, de munkaerő-intenzív jellegük miatt szinergiát mutatnak alaptevékenységével, és jelentős hozzáadott értéket jelenthetnek ügyfeleik számára.

„Amellett, hogy az elmúlt 20 évben Magyarország piacvezető HR-szolgáltatójává vált, a Prohuman Group mára hét országban aktív cégcsoporttá nőtte ki magát, mely naponta 25 ezer embernek biztosít munkát a legkülönbözőbb szektorokban. A külföldi akvizíciók mellett idehaza is keressük a felvásárlási lehetőségeket, elsősorban annak érdekében, hogy stratégiai növekedési tervünkkel összhangban erősítsük szolgáltatási portfóliónkat az outsourcing területen. Olyan ágazatokba invesztálunk, amelyek túlmutatnak a hagyományos HR-szolgáltatásokon, de szinergiát mutatnak azzal, mind a hazai, mind a regionális piacon növekedési potenciállal bírnak, és magasabb hozzáadott értéket képviselnek ügyfeleink szemében”

mondta el Zakor Sándor, a Prohuman Group igazgatóságának elnöke.

Zöld megoldások és nemzetközi kilátások

Az akvizíciós stratégia jegyében a cégcsoport két hazai vállalkozásban szerzett többségi tulajdonrészt az elmúlt hónapokban. A létesítménygazdálkodási piacon működő Green Vector Kft.-ben 2024. októberben vásárolt 75%-os üzletrészt a Prohuman Group. Az 1995-ben alapított cég testre szabott szolgáltatásokat nyújt ügyfeleinek, melyek között irodaházak, ipari és kereskedelmi ingatlanok, prémium társasházak és sportlétesítmények is vannak. A Green Vector elkötelezett a zöld működés mellett, a „Környezetbarát szolgáltatás” minősítő védjegy birtokosa.

Ezt követően a Prohuman Group 2025. januárban 100%-os tulajdonrészt szerzett a Protocall Kft.-ben, amely 2009 óta meghatározó szereplője a hazai contact center piacnak. A vállalat főként telesales, ügyfélszolgálati és back office területeken aktív, ügyfelei között energiaszolgáltatók, pénzügyi intézmények, valamint kereskedelmi, logisztikai és e-kereskedelmi cégek is megtalálhatók. A Protocall a hazai piac után nemzetközi szinten is terjeszkedni kíván, erre nyújt lehetőséget, hogy csatlakozik a regionálisan aktív Prohuman Grouphoz.

A tranzakciókat követően mindkét megvásárolt cég menedzsmentje változatlanul folytatja a munkát, ugyanakkor az üzletfejlesztésben a jövőben a Prohuman Group is jelentős részt vállal.

Magasabb hozzáadott érték az ügyfeleknek

„A Green Vector és a Protocall akvizíciója lehetőséget ad, hogy ügyfeleink működését a HR-szolgáltatásokon felül olyan fenntartható és innovatív szolgáltatásokkal is támogassuk, amelyek optimalizálhatják, zöldebbé és költséghatékonyabbá tehetik működésüket – mindezt egy kézből. Úgy gondoljuk, hogy az új szolgáltatásinkkal a HR-területen szerzett tapasztalatokkal, a partner vállalatok működésének ismeretében további értéket teremthetünk ügyfeleink számára. Ez a két akvizíció jól illik a cégcsoport növekedési stratégiájába, amelyek célja, hogy a Prohuman Group a hazai piacvezető HR-szolgáltató szerep mellett a régióban is az elsőszámú szereplő lehessen”

– tette hozzá Zakor Sándor.

A növekedési célok támogatása érdekében a Prohuman Group létrehozta a Prohuman BPO Kft.-t, amely egyesíti a cégcsoport összes, nem hagyományos HR-szolgáltatást nyújtó leányvállalatát. Az új struktúrában a Green Vector és a Protocall mellett helyet kap a pénzügyi szektorban jelenlévő két cég, a többes ügynökként tevékenykedő Finance Care Kft, valamint a kiterjedt értékesítési hálózattal rendelkező Finance Sales Kft is.