Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Az otthonról dolgozó magyarok 48 százaléka fejlesztette lakását a távmunka miatt

Deutschland, Berlin, creative Business, small Business, Kreativität, Office, junder Kreativer relaxed

    A legalább egy napot otthonról dolgozó magyarok 42 százaléka tervez valamilyen lakásfelújítást, hogy alkalmasabbá tegye környezetét a távmunkára, 48 százalékuk pedig már végzett is valamilyen fejlesztést ezzel a céllal – derül ki egy magyarországi kutatásból, amit hétfőn juttattak el az MTI-nek.

    A VELUX megbízásából 2022 februárjában készült az Opinio reprezentatív kutatása, amelybe a 16-59 éves, okostelefonnal rendelkező magyar lakosságból 1206 embert vontak be. A cég globális kutatást is végeztetett, amelyben a dolgozók attitűdjét vizsgálták az otthoni munkavégzéssel összefüggésben, hogy megismerjék a kihívásokat, amelyekkel a munkavállalók szembenéznek, és jobban megértsék az ideális környezet megteremtésére irányuló törekvéseiket.


    A magyarországi felmérés során az otthoni munkát végzők 50 százaléka úgy vélte, hogy időt és pénzt spórol meg az élelmiszeren, ruházkodáson és közlekedésen, 60 százalékuk azt nyilatkozta, hogy a home office rugalmasabbá teszi a napjukat, 47 százalékuk pedig jelezte, hogy több időt tud a családdal tölteni.


    A közlemény rámutat: az otthoni és hibrid munkavégzés nagy valószínűséggel hosszú távon is megmarad, ezért az emberek életének számos területére kihat, beleértve az otthonok tervezését és elrendezését is.  


    Az elemzésből kiderült, hogy ebben a helyzetben a természetes fényhez és a friss levegőhöz való hozzáférés a legfontosabb igények között van: a magyarok 69 százalékának az előbbi, míg 66 százalékának utóbbi a kulcsfontosságú tényező, ha az ideális otthoni munkakörnyezetről van szó.


    A VELUX cégcsoport  több mint 40 országban gyárt és értékesít  tetőtéri ablakokat, árnyékoló termékeket és redőnyöket, valamint kivitelezési és okosotthon-megoldásokat, mintegy 11 500 dolgozót foglalkoztatva. A cégcsoport tulajdonosa a VKR Holding A/S, amelynek a teljes árbevétele 2020-ban 226 milliárd dán korona volt.