Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Az Invia.hu elnyerte a Business Superbrands-díjat

Újabb szakmai kitüntetést kapott a vezető hazai online utazásszervező vállalat, az Invia.hu. Idén elnyerték az üzleti szektor legkiválóbb márkait elismerő Business Superbrands 2022 díjat, amelyet a kiemelkedő kommunikációs és márkaépítési gyakorlatukért érdemeltek ki.

„A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, épp emiatt hatalmas megtiszteltetés számunkra a Business Superbrands 2022 díj elnyerése. Különösen a turisztikai szektort megtépázó nehézségek után, amelyek ellenére az elmúlt években stabilan fenntartottuk a működésünket és a fejlesztésekre is sok energiát fordítottunk.” – mondta Zakar Jozef, az Invia.hu ügyvezetője.

Az Invia.hu 14 esztendeje működik a hazai piacon, Európa legnagyobb, évente több mint 3 millió utast kiszolgáló utazási ügynökségének magyar leányvállalataként. A cég Magyarország legszélesebb viszonteladói kínálatával rendelkezik, amelyet az egységes, átlátható rendszerben működő weboldalán tesz elérhetővé, illetve foglalhatóvá. Köszönhetően annak, hogy az Invia.hu közel 100 magyar és nemzetközi utazásszervezővel dolgozik együtt, amelyek az utazók legkülönfélébb igényeit, speciális elképzeléseit is lefedik. A fejlesztéseik is arra irányulnak náluk, hogy mind az együttműködő partnereik, mind az ügyfeleik gyorsan, hatékonyan, zökkenőmentesen jussanak hozzá a fontos információkhoz. A magyar leányvállalat a folyamatos, kétoldalú kommunikáció érdekében online, offline platformokon egyaránt a rövid időn belüli visszajelzésekre helyezi a hangsúlyt. Élő chatfunkció érhető el a weboldalukon, a Facebookon. Továbbá azonnali visszahívásokon keresztül segítik személyre szabni az érdeklődők ajánlatkéréseit, illetve telefonon, valamint az irodájukban személyesen is, képzett, tapasztalt utazási szakértők állnak az utazók rendelkezésére, hogy az ügyintézés a lehető leggyorsabb legyen.

További információk a www.invia.hu és a www.invia.com/hu oldalakon találhatóak.