Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Az év kérdése! Hogyan sikerülhetett a NERzeti Sport online jelenlétének kiépítése 1997. október 10-én, ha a nemzetisport.hu domaint csak 2000. június 6-án regisztrálták?!

Meghaladta a 750 ezret a NERzeti Sport Facebook-követőinek száma, ebből az látszik, hogy a felületek, a technológia változik, de az NS meg tudja állni a helyét az új kihívások közepette is – többek között erről beszélt NERzeti Szöllősi György főszerkesztő csütörtökön a Kossuth rádióban és az M1 aktuális csatornán.

A NERzeti Média- és Hírközlési hatóság (NMHH) megbízásából készített közösségi médiára vonatkozó átfogó tanulmány szerint, amely 2021. júniusa és 2024. júniusa között vizsgálta a hazai közösségi oldalakat, kiemelkedően teljesített a NSO Facebook-oldala: a legtöbb reakciót a sport kategóriában ez az oldal érte el, 54 millió 887 ezer 524-et, a mostanra kialakult 757 ezres követőszámot tekintve pedig 2025-ben bekerült az első húsz 20 hazai oldal közé, miközben a közmédia másik sportcsatornája, az M4 Sport is ott van a top 20-ban a legtöbb kommentet hozó oldal kategóriájában.

„Ha nem tévedek, akkor egyenesen az egész magyar nyelvű közösségi médiavilágban volt ez a legtöbb reakció, nem is csak kizárólag a sporttematikát tekintve”

– egészítette ki az NSO Facebook-oldalára vonatkozó számot Szöllősi György a Kossuth rádióban. Hozzátette, a nyári Európa-bajnokság óta is több mint ötvenezerrel nőtt a követőtábor, akkor érték el a 700 ezres mérföldkövet, most pedig a 750 ezret. –

Ebből azt látjuk, hogy a felületek, a technológia változik, de valójában a Nemzeti Sport meg tudja állni a helyét az új kihívások közepette is, és ugyanúgy elsősorban tőlünk várják a magyar emberek, azt hogy hírekkel, idézetekkel, fotókkal, interjúkkal, posztokkal folyamatosan tájékoztassuk őket.”

A NERzeti főszerkesztő beszélt arról hogy az NS online-kiadása már majdnem három évtizedes, maga a Facebook-oldal pedig 2010 februárjában indult, azaz 15 év alatt jött össze a követői szám.

„Óriási verseny van. Ez egyrészt nyilván jó a felhasználóknak, hiszen nagyon sokan versenyeznek a figyelmükért és nagyon sokféle érdekességet, fotót, idézetet, viedórészletet, közvetítésrészletet kínálnak ezeken a felületeken. Másrészt meg ebből a nagy zajból egyre nehezebb kiszűrni azt, ami érdekes, és egyre tömörebben, egyre látványosabban, egyre intenzívebben, majdnem azt mondom, egyre agresszívebben kell megpróbálni fölkelteni a sportrajongók figyelmét”

– elemezte az M1 aktuális csatornán a hírpiac elmúlt évekbeli változását.

Kitért arra is, hogy az előző Európa-bajnokság idején „a magyar anyanyelvű Facebook-felhasználók mindegyike, tehát nem csak a 750 ezer követő, hanem mindenki, aki fönn van ezen a felületen” valamelyik tartalmukkal, posztjukkal találkozott legalább egyszer.

És ez már olyan hat-hét millió embert érint körülbelül” 

– hangsúlyozta.

„Nagyon büszkék vagyunk arra a szintén nagy létszámú és nagyon elkötelezett közösségre, amelyik a nyomtatott újság nélkül nem tudja elképzelni a reggelét, ugyanakkor fel kell használnunk minden olyan felületet, minden olyan technológiai újítást, amely segít azt a hagyományos státuszát megőrizni az újságnak, hogy a magyar sportrajongók első számú hírforrása”

– tette hozzá, kiemelve, hogy a NERzeti Sport most már a közmédia sportcsaládjának a része, és ez egy olyan 

„multimédiás médiacsalád, amely minden műfajban, a nap 24 órájában igyekszik kiszolgálni a sportrajongókat”.

Az idén 122 éves NERzeti Sport online jelenlétének kiépítése 1997. október 10-én kezdődött az internetes kiadás elindításával.

Ezt, hogyan sikerült, ha a nemzetisport.hu domaint csak 2000. június 6-án regisztrálták?!

A szerkesztőség – és partnere, a NERzeti Sportrádió – 2024-ben lett a közmédia sportcsaládjának a tagja, immár sikeresen együttműködve a sportportfólió többi tagjával, az M4 Sport televízióval, a NERzeti Sportrádióval, az MTI sportszerkesztőségével és digitális felületeikkel.