Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Az év applikációjává választották a BudapestGO-t

A 2023-as év legjobb applikációjának járó díjat nyerte el a BudapestGO. A Magyar Marketing Szövetség a Budapesti Közlekedési Központ saját fejlesztésű alkalmazását 21 pályázat közül választotta a legjobbnak. A BudapestGO letöltőinek száma idén februárra elérte a 4,4 milliót, a BKK eseti jegyértékesítésében már 40 százalék a digitális jegyekből származó bevétel aránya.

Az „Év honlapja” pályázat keretében az „Év Applikációja” kategóriában olyan alkalmazásokat lehetett nevezni, amelyek amellett, hogy segítik és szórakoztatják a célközönséget, az online marketing elemeit is sikeresen ültetik át mobileszközökre. Ebben a szekcióban kiemelt szempont volt az innováció, a funkcionalitás, valamint a jól áttekinthető modern felületek felhasználása.

Az „Év honlapja” díj kategóriái közül az előző évekhez hasonlóan az E-kereskedelem, a Szolgáltatás, a B2B weboldalak, valamint az Év applikációja és a Turizmus kategóriák voltak a legnépszerűbbek. A versenyre összesen 287 pályázat érkezett, az „Év applikációja” kategóriában 21 pályázat közül nyerte el a legjobbnak járó, első díjat a BudapestGO.

Büszkék vagyunk, hiszen ez a díj megerősít minket abban, hogy egy olyan innovatív, digitális alkalmazást sikerült megalkotnunk, amellyel egyszerűen tervezhetővé és kiszámíthatóbbá vált a közösségi közlekedés, továbbá a jegy- és bérletvásárlás is pár kattintással, gyorsan és környezetkímélő módon elintézhető” – mondta el Diószegi Ágnes.

A BKK Ügyfélkapcsolati és értékesítési vezérigazgató-helyettese hozzátette, a díjazott applikáció – amely a könnyű használhatósága miatt az egyik legnépszerűbb magyar fejlesztésű alkalmazás Magyarországon –, a BKK szakemberei mellett a társaság partnereként dolgozó Supercharge, Telekom Rendszerintegráció (T-Systems) és a realCity csapatának munkáját is dicséri.

Kilőtt a letöltők száma

Az alkalmazást aktívan használók száma folyamatosan nő, átlagban havi 1,2 millióan, összesen pedig már 1,8 millióan regisztráltak a BudapestGO-ban, és már több mint 4,4 milliónál jár a letöltő száma. Havonta 4 millió útvonaltervezés történik az applikációban, a bevezetése óta pedig összesen több mint 10 millió digitális vonaljeggyel utaztak a közösségi közlekedők. Az alkalmazás népszerűségét az is mutatja, hogy a BKK jegyértékesítésében már közel 40 százalék a digitális jegyekből származó bevétel aránya. Nemcsak a jegyet vásárlók, hanem a bérlethasználók körében is egyre népszerűbb a BudapestGO, a felnőttbérletek 34 százalékát, a diákbérleteknek pedig a 40 százalékát használják okostelefonjukon az utasok.

A BKK célja az applikációval, hogy a jövőben további kényelmi funkciókkal és bővülő digitális szolgáltatásokkal még könnyebbé tegye a fővárosban közlekedők életét, növelje a fenntartható digitális jegyek részarányát a jegy- és bérletvásárlásban.

Budapesti Közlekedési Központ