Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Anyut” hívjuk leggyakrabban, ha tanácsra szorulunk

60 perc ingyen beszélgetést ad Anyák napján a Telenor

Egy friss kutatás eredménye szerint Magyaroroszágon a 18-55 évesek körében „Anyu” szerepel az egyik leggyakrabban a híváslistákban, és a válaszadók a mindennapi témák mellett főleg tanácsaik miatt keresik édesanyjukat. A járványügyi helyzetből adódóan kevesebb személyes találkozásra van lehetőség, így Anyák napján még inkább felértékelődik a hívás alapú kapcsolattartás.

A telefonos beszélgetés még mindig az egyik leggyakoribb kapcsolattartási forma, ha az anya-gyerek kapcsolatról van szó. A járványügyi időszak előtt édesanyánkkal jellemzően személyesen (81%) találkoztunk vagy telefonon beszéltünk (73%), azonban a pandémia alatt értelemszerűen többet telefonálunk és használjuk a csevegő applikációkat – derült ki a Telenor Anyák napja alkalmából készített, online kutatásából[1], melyben a kapcsolattartási szokásokat vizsgálta. A személyes találkozások csökkenésével összhangban a felmérésben résztvevők harmada többet beszél telefonon az anyukájával, de egyre népszerűbb a chatelés (25%) és a videóhívás (22%) is.

Az eredmények alapján a kitöltők nagy többsége (90%) legfeljebb napi 1 órát telefonál személyes ügyben, és minden harmadik résztvevő az édesanyjával beszél ilyenkor a leggyakrabban. A válaszadók 89%-a legalább hetente egyszer beszél az anyukájával telefonon vagy más hívás alapú alkalmazáson keresztül, 44% pedig naponta. Ez utóbbi inkább a nőkre jellemző: több mint felük kommunikál ilyen gyakorisággal az édesanyával.

A felmérésből az is kiderült, hogy legtöbbször csak rövid időre hívjuk fel az anyukánkat: a válaszadók döntő többsége (81%) kevesebb, mint fél órát telefonál az édesanyjával. Leggyakrabban az életük történéseiről, mindennapjaikról (79%), a család többi tagjáról (74%) beszélgetnek, de emellett ugyancsak népszerű témák az egészségügyi kérdések (71%) és a tanács- vagy segítségkérés (71%) is. Ezen a téren a Telenor egy korábbi kutatásából[2] kiderült, hogy a 35 év alatti felnőtt nők kétharmada az édesanyjához fordul, ha támogatásra vagy problémamegoldásra van szüksége. Ilyen esetekben a többség meg is fogadja a tanácsot.

Anyák napján itt az ideje a hosszabb és mélyebb beszélgetéseknek: a Telenor május 2-án 60 perc ingyen belföldi beszélgetést ad minden lakossági számlás és kártyás, valamint dolgozói csomaggal rendelkezőügyfelének, hogy felhívhassák édesanyjukat, vagy a számukra legfontosabb személyt. A kedvezmény április 26-tól május 2-ig aktiválható a MyTelenor applikációban, és valamennyi hálózatra érvényes[3]. A Telenor a munkatársainak is ad 60 percet ajándékba; Anyák Napja alkalmából április 30-án, pénteken a vállalat dolgozói 1 órával hamarabb befejezhetik a munkájukat, hogy ezzel is több időt tölthessenek szeretteikkel – akár telefonon, akár személyesen.

——-

[1] Az Ipsos Instant Research felületén készült kutatás 840, 18 és 55 év közötti internethasználók megkérdezésével zajlott 2021. április 16. és 2021. április 21. között.

2 Az Ipsos Instant Research felületén készült kutatás 840, 18 és 65 év közötti nő megkérdezésével zajlott 2021. február 24. és 2021. március 1. között.

3 Részletek a MyTelenor applikációban és a Telenor Facebook-oldalán.