A Vive Pro Eye mától érhető el Európában


A vállalati felhasználókat célzó VR rendszer a Vive.com-on valamint a kiválasztott partnereken keresztül vásárolható meg Európa 25 országában

A HTC Corporation („HTC”) a mai napon bejelentette, hogy elindult a Vive Pro Eye virtuális valóság eszköz forgalmazása Európában. A HTC Vive Pro Eye a vive.com weboldalon és kiskereskedőkön keresztül vásárolható meg, ára 1649 euró. Az eszközt az idei CES-en jelentették be, és a legújabb szemkövetési technológiát alkalmazza. A vállalati felhasználók Advantage csomagban vehetik meg a készüléket Európában (185 euró + áfa), vállalati licenccel és 2 év garanciával. Az Advantage továbbá dedikált terméktámogatást és egyéb szolgáltatásokat nyújt.

Következő generációs VR megoldás vállalatoknak

A Vive Pro Eye a több díjjal is jutalmazott Vive Pro kialakításán alapul. A szemkövetéses technológia az alábbi előnyöket nyújtja:

  • Pontos szemkövetés: kifejezőbb avatárok létrehozásán keresztül valósághű megbeszélések és együttműködést segítő eszközök.
  • Dinamikus betanítási, oktatási környezet: valóságot pontosabban leképező szituációk megjelenítése és intelligens teljesítményértékelés.
  • Alaposabb adatelemezés: hőtérképezésen és szemmozgás követésén alapuló valós idejű visszajelzés viselkedéselemzéshez és döntési folyamatok feltárásához.
  • Intuitív felhasználói élmény: A szemmozgással történő navigációnak köszönhetően a menüben nincs szükség a kontrollerekre, emellett egyszerűbb és kényelmesebb használatot biztosít.

A Vive Pro Eye használata a SteamVR™ 2.0 követési technológiának köszönhetően széles palettán mozog, akár ülve, akár egy 10 m x 10 m alapterületű helyiségben is használhatjuk több felhasználós környezetben. A headsetben dual OLED kijelző található, az összesített felbontás így 2880 x 1600 pixel, emellett beépített fejhallgatóval érkezik.

Graham Wheeler, a HTC Europe vezérigazgatója elmondta: “A HTC Vive Pro a vállalati VR felhasználás egyik fontos szereplőjévé vált világszerte. A továbbfejlesztett Vive Pro Eye-t az új igényeknek és a teljes körű vállalati felhasználásnak megfelelően alakítottuk ki. Legyen szó hatékonyabb betanításról vagy mélyrehatóbb adatelemzésről, a felhasználók professzionális eszközt kapnak, amivel hozzájárulhatnak a hatékonyabb munkafolyamatokhoz és munkavégzéshez.”

Optimalizált teljesítmény – foveated rendering

A szemmozgás követésének köszönhetően a felhasználók kihasználhatják a foveated rendering előnyeit. Ennek során az eszköz a grafikus és a számítási teljesítményt aszerint optimalizálja, hogy a felhasználó merre néz – ezáltal nagyobb hatékonyságot és jobb képminőséget ér el.

Az NVIDIA Turing alapú RTX™ grafikus vezérlőkártyái a foveated rendering terén az egyik legjobb megoldást nyújtják. A vállalat a Variable Rate Shading (VRS) technológiája kapcsán a Vive Pro Eye-t nevezte meg javasolt VR headsetként a GPU Technology Conference-en. Az eseményen a Vive olyan különleges vállalati megoldásokat is bemutatott, mint a BMW M Virtual Experience, ami a Zerolight, az NVIDIA és a Vive közös fejlesztése. A program segítségével a felhasználók személyre szabhatták, felfedezhették és bele is ülhettek az 1:1 méretarányú digitális járművükbe.

“A Vive Pro Eye a VIVE Pro nagyszerű tulajdonságaira épül, és tovább is fejlesztette azokat.” – tette hozzá Chris O’Donnor, a Zerolight technológiai vezetője. “A headset szemkövetési technológiája a foveated renderingen és a részletes viselkedési adatokon keresztül számos előnyt biztosít ügyfeleinknek.”

A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!

Lapozz a következő oldalra!