Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A világ legnépszerűbb (N)e(M)-sportjának Európa-bajnokságát támogatja a Mastercard

A League of Legends Európa-bajnokság hivatalos partnereként a Mastercard számos exkluzív digitális élménnyel és helyszíni aktivitással is készül.

A Mastercard és a Riot Games bejelentette, hogy kibővítik négyéves globális együttműködésüket, így a fizetéstechnológiai cég lesz a League of Legends Európa-bajnokság (LEC) hivatalos fizetési partnere.

A 2021. augusztus 13-án kezdődő LEC nyári rájátszásban Európa legjobb e-sport csapatai küzdenek meg egymással. Emellett Európa három legjobb csapata a 2021-es világbajnokságra is kvalifikálja magát.

A 2009-ben bemutatott League of Legends (LOL) népszerűségét jól mutatja, hogy az első három év alatt már 11 millió[1] játékost tudhatott magáénak, míg a legfrissebb adatok szerint a havi aktív játékosok száma 100 és 120 millió fő közé tehető[2].

A League of Legends Európa-bajnokság hivatalos partnereként a Mastercard számos exkluzív digitális élménnyel és helyszíni aktivitással készül, amelyek a Priceless.com oldalon lesznek elérhetők. A Mastercard a nyári és a tavaszi rájátszás alatt egy új Hét játéka szegmenst is támogat majd, amely egyedülálló lehetőséget biztosít a rajongóknak, hogy jegyeket nyerjenek a közelgő rájátszásra és egyéb nyereményekhez jussanak. A partnerség részeként a Mastercard a LEC hivatalos globális közvetítése során dedikált jutalmakat, úgynevezett dropokat, is szponzorál. A mérkőzések követésével a szurkolók a játékon belüli tárgyakat és LEC-termékeket egyaránt nyerhetnek majd.