A világ legnépszerűbb (N)e(M)-sportjának Európa-bajnokságát támogatja a Mastercard
A League of Legends Európa-bajnokság hivatalos partnereként a Mastercard számos exkluzív digitális élménnyel és helyszíni aktivitással is készül.
A Mastercard és a Riot Games bejelentette, hogy kibővítik négyéves globális együttműködésüket, így a fizetéstechnológiai cég lesz a League of Legends Európa-bajnokság (LEC) hivatalos fizetési partnere.
A 2021. augusztus 13-án kezdődő LEC nyári rájátszásban Európa legjobb e-sport csapatai küzdenek meg egymással. Emellett Európa három legjobb csapata a 2021-es világbajnokságra is kvalifikálja magát.
A 2009-ben bemutatott League of Legends (LOL) népszerűségét jól mutatja, hogy az első három év alatt már 11 millió[1] játékost tudhatott magáénak, míg a legfrissebb adatok szerint a havi aktív játékosok száma 100 és 120 millió fő közé tehető[2].
A League of Legends Európa-bajnokság hivatalos partnereként a Mastercard számos exkluzív digitális élménnyel és helyszíni aktivitással készül, amelyek a Priceless.com oldalon lesznek elérhetők. A Mastercard a nyári és a tavaszi rájátszás alatt egy új Hét játéka szegmenst is támogat majd, amely egyedülálló lehetőséget biztosít a rajongóknak, hogy jegyeket nyerjenek a közelgő rájátszásra és egyéb nyereményekhez jussanak. A partnerség részeként a Mastercard a LEC hivatalos globális közvetítése során dedikált jutalmakat, úgynevezett dropokat, is szponzorál. A mérkőzések követésével a szurkolók a játékon belüli tárgyakat és LEC-termékeket egyaránt nyerhetnek majd.