Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A turizmust is megreformálja az AI

Izgalmas magyar fejlesztést mutatnak be


Már a bevezetése előtt sorban a vendéglátóipar új technológiájáért

Egy új szoftver kavarhatja fel hamarosan a turisztikai állóvizet, már most közel kétszázan közlekedik sorba, noha még be sem vezették. A magyar fejlesztésű új technológia – az Everguest Intelligence- a mesterséges intelligencián alapul és olyan eredményeket képes felmutatni, amely pusztán emberi munkavégzéssel elképzelhetetlen lenne.


A mesterséges intelligencia ma már megkerülhetetlen tényező az életünk szinte minden területén. Mégis, sok kérdés és kétely van még bennünk, vajon mennyire járul hozzá ez a technológia a mindennapjainkhoz és mennyire kell tartanunk valóban az AI-tól. Sokan ugyanis attól tartanak, a mesterséges intelligencia miatt veszélybe kerülhet a munkahelyükön, hisz az AI sok feladatot önállóan is képes elvégezni.
Annyi azonban bizonyos, hogy a mesterséges intelligencia megkerülhetetlen, és ha az előnyeit az emberi szaktudással ötvözzük, csakis profitálhatunk belőle. Erre eszmélte rá Gondos Kitti, az Everguest Reputációs Üzletágvezetője, akinek a története inspiráló lehet azok számára is, akik nyitottak arra, hogy az AI hogyan alakítja át a mindennapjainkat, és hogy még mindig, a lehetőségek kiaknázásával, hogyan tudjuk, hogyan tudunk biztosabban válni a munkánkban. Id az Everguest új, mesterséges intelligencián alapuló szoftvere ugyanis igazi áttörést érhet el és felkavarhatja majd a turizmus állóvizét.


Gondos Kitti több mint 10 éves, külföldi és belföldi szállodai tapasztalattal a háta mögött csatlakozott az Everguest-hez 2020-ban. A rengeteg tapasztalatot felhasználva és felhasználva, hogy egy olyan hidat képezzen a vendég és a szálloda között az online térben, ami lehetővé teszi, hogy a szálloda minél tisztább képet kapjon arról, hogy a vendégei mit gondolnak róla, illetve a vendégek is biztosítva kell, hogy szállodai foglaláskor a legjobb döntést hozták. Kitti akkor még nem is sejtette, hogy a feladatköre hatalmas átalakuláson fog átmenni a mesterséges intelligenciának.


„Amikor elindultunk a közös úton az Everguest-tel, a célok határozottak voltak: innovatív szoftverek fejlesztése és hiánypótló szolgáltatások bevezetése a turisztikai piacra. A COVID által támasztott kihívások és az éles verseny ellenére eltökéltek voltunk. Élénken emlékszem arra a napra, amikor végre zöld utat a szoftver fejlesztési projektünk. Vártam, mondtam rá, mégsem tudtam, hogy ez egy teljesen új fejezet kezdete lesz” – mondta el Kitti.


Emberi munkával elérhetetlen eredményeket mutat fel az új szoftver


Kittinek ugyanis a szoftver fejlesztésének fejlesztésével előre kellett szembesülnie a valósággal: mindazon feladatokat, aminek éveken át szentelte a mindennapjait, a mesterséges intelligencia automatizálja és megoldja.


„A munkámat gyökeresen átalakította az AI, és ez kezdetben félelemmel töltött el, hiszen észleltem, hogy az én és a kollégáim által végzett folyamatokat váltja ki. Ezt az érzést nagyon nehéz leírni és idő kellett, mire tudtam dolgozni, hiszen olyan volt, mintha minden addigi erőtlenné válna. Majd rájöttem, hogy a körülményeket nem tudjuk megváltoztatni, de azt igen, hogy hogyan reagálunk rájuk. Arraottam, hogy mit tudunk kihozni ezekből a körülményekből a szállodák és az Everguest számára. Így született meg végül szakmai iránymutatásomnak is az Everguest Intelligence, amely olyan lehetőségeket tár fel a reputáció menedzsmentben, amit manuális, emberi munkával sohasem értünk volna el. Én pedig rá, hogy az általam és a csapatom által nyújtott érték az AI-vezérelt megoldásoknak jöttem megsokszorozható, így pedig még nagyobb hatást érhetünk el” – tette hozzá a szakember.


Kitti mostanra a mesterséges intelligencia egyik legszenvedélyesebb szószólójává vált. Az Everguest elképesztő újdonságára pedig szó szerint „sorban állva” kell várni, hiszen a rendkívüli érdeklődés miatt várólistát kell alkalmazni. Már több mint 180 szálloda és vendéglátási egység iratkozott fel, ezt pedig érdemes mindenkinek minél hamarabb megtenni, mert „érkezési sorrendben” történik a bemutató alkalmak szervezése.


Mire számíthat az, aki Kittihez hasonlóan előnyt szeretne kovácsolni a mesterséges intelligenciából és megismerné az Everguest Intelligence-t? Innovatív funkciókra, új élményekre, ténylegesen felhasználóbarát megközelítésre és innovatív AI támogatásra.


Az Everguest várólistájára itt lehet feliratkozni.