Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A Tune-Yards új klippel harangozza be közeledő albumát

Március 26-án érkezik a Tune-Yards tizenegy tracket számláló, „sketchy.” címre keresztelt lemeze, melyen helyet kap majd a tavaly megjelent „nowhere, man” című dal és a nemrég napvilágot látott „hold yourself.” című szerzemény is. Merrill Garbus és Nate Brenner duójának ezúttal a Basa Studio segített a vizuális csomagolásban, az új dal egy színpompás animált videót kapott.

A zenei rétegek alatt Garbus egyik legérzékletesebb dalszövege húzódik, amit valaha írt; keserűségbe és forrongó dühbe mártott sorok, melyek a nyugodt bevezetéstől a robbanásszerű csúcspontig épülnek.

„Ez a dal arról szól, hogy mennyire elárulva érezzük magunkat a szüleink generációja által, ugyanakkor máris látjuk, hogy mi magunk is eláruljuk a jövőt” – magyarázza az énekesnő.

Nézd meg az új klipet ide kattintva »
A Tune-Yards legutóbbi korongja, az „I can feel you creep into my private life” egy önreflexív kérdőjel volt a szókimondó, többszólamú indie muzsika évtizedének végén. Bár a kiadvány 12 dala komoly, elgondolkodtató témákat feszegetett; felmerültek benne többek között faji, politikai, feminizmussal kapcsolatos kérdések és környezeti próféciák, mégis a zenekar eddigi legközvetlenebb, legpörgősebb korongját kaptuk kézhez. 2009-től 2018-ig a duó négy albumot adott ki, koncertjeivel bejárta a világot, és filmzenét is szerzett. „Valóban megállás nélkül sürögtünk. És amikor nyüzsgünk, bűntársak vagyunk minden olyan rendszerben, amiben én nem hiszek.” Az említett rendszerek és az azokban betöltött szerep nehézségei miatt Merrill egy időre alkotói válságba került, de aztán a „Beastie Boys Book„-nak és Questlove „Creative Quest„-jének köszönhetően visszatért az inspiráció. A páros napi jammelős próbákat vezetett be az otthonában, a képernyőket hangszerekre cserélték – dobra és basszusgitárra –, a dalok pedig hamarosan felütötték a fejüket.

Az eredmény egy színes és örömteli lemez, csontig hatoló szövegekkel. „Emlékeztettem magam, hogy az emberek azért hallgatnak minket, hogy jól érezzék magukat, hogy mozogjanak, hogy örüljenek. És együtt, azt hiszem, felébredhetünk.”

A „sketchy.” digitálisan, CD-n és vinylen is megjelenik majd, itt lehet előrendelni.

NÉZD MEG AZ ÚJ KLIPET »